Santorini

  • Mick62

    Wij willen woensdag 25 juni met de boot naar van Rethymnon naar Santorini. om daar bij vrienden op bezoek te gaan die daar dan verblijven. We willen dezelfde dag weer terug. Heeft iemand voor ons tips waar wij het beste kunnen boeken of dat we gewoon de snelboot moeten nemen vanuit Rethymnon. Wat is het handigst en moeten van te voren reserveren? We hebben gezien dat er elke een snelverbinding zou zijn.

    Michiel en Alexandra.

  • Dik

    Michiel,

    Van de week hingen er in de oude stad nog overal speciale aanbiedingen voor € 58,– dag retour met de snelle boot vanaf Rethymon, tja het is nog rustig, doe je voordeel ermee, even rondkijken(:P)

    Of € 29,– enkeltje, persoonlijk zou ik dat doen, even 2 nachten daar blijven, zie je weer wat anders en overnachten zal daar geen probleem zijn, het is nog voor seizoen, plek genoeg !

  • Mick62

    Bedankt voor je reactie Dik. Gaan die boeten dagelijks? Via google ben ik op een site gekomen waar die snelle boot alleen op dinsdag en zaterdag gaat en ik totaal voor ons beiden 258 euro kwijt ben. Dus het scheelt wel dan.