Kreta in combinatie met andere eilanden

  • info@villaadonis.nl

    Tijdens ons volgende verblijf denken we een paar dagen naar een ander eiland te gaan. Een kleine island hopping tour want met een kleine baby vinden we het maar al te fijn om op Kreta te blijven.

    Welk eiland raden jullie aan en met welke ferrymaatschappij is dit goed te doen? We zijn niet op zoek naar de dagexcursie naar Santorini, we willen echt met de ferry en dan enkele dagen het eiland verkennen en weer terug gaan naar Kreta.

    Gr, Monique

  • kriti

    Om dicht in de buurt te blijven: het eiland Gavdos, meest zuidelijke eiland van Europa (boot o.a. vanaf Chora Sfakion)

    Of een paar dagen naar Kythira (boot vanaf Kissamos/Kastelli).

    Vanaf welke plek vertrekken jullie?

  • info@villaadonis.nl

    Maakt me helemaal niet uit, de vertrekhaven, wat ons betreft is alles mogelijk :-)

    Wist niet dat dat er ook vertrek mogelijk is vanuit Kissamos/Kastelli - leuk idee!

  • chris

    Ik zou gaan hoppen op Kreta. Er zijn zoveel mogelijkheden, zo veel verschillende streken, daarvoor hoef je niet naar een ander eiland.

  • Arthur

    Je kunt vanuit Heraklion of Sitia met de Prevelis naar Karpathos of Rhodos hoppen, wel even kijken of hij ook weer terug op Kreta komt.

    Ik weet niet of de kleine baby blij wordt met al dat gezeul.

  • info@villaadonis.nl

    Dankjewel voor de tips! Onze kleine man is ontzettend gemakkelijk en daar genieten we van. Alles is goed en we worden de hele dag beloond met een grote glimlach.

    We zijn van plan steady op een plek te zijn voor een dikke twee weken en willen dan een break van een paar dagen inbouwen. Kreta zelf kennen we redelijk goed na bijna 20 jaar en blijft zeker nog een optie. Maar wilde ook heel graag de mogelijkheden voor andere eilanden bekijken. Ik ga eens kijken hoe lang de overtocht duurt naar Karpathos of Rhodosl.

    Gr, Monique