scooters adres rethymnon

  • wim

    Beste mensen,

    Wie kent er een scooter adres in Rethymnon en omstreken om 2 Kymco dink 50 cc of Kymco people s 50cc te huren ??

    Ik heb al bij diverse bedrijven geinformeerd maar nergens deze bovenstaande merken,wie kan me helpen??

    Met vriendelijke groet,

    Wim

  • willem haven

    Hoi

    Op elke hoe zit een verhuur bedrijf

    Waarom specaal dit merk

    Er stasn scooter, s van 49.9 cc tot 500 cc te huur en elk merk

    Ik zou hem via de hostes huren ter plekken

    succes

  • Xander - Moderator

    Voordat je via de hostess een scooter huurt zou ik eerst ter plaatse een onderzoekje naar de prijzen doen.

    De hostess heeft lang niet altijd de beste aanbieding. Al was het maar omdat zij of haar reisorganisatie er ook aan wil verdienen.

    Huren via de hostess is wel de meest gemakkelijke manier om een scooter te huren: zij regelt en de scooter wordt doorgaans bij je acco afgeleverd.

  • Kees

    Via een Hostess huren moet je nooit doen vandaag de dag zijn er nauwelijks meer onbetrouwbare verhuurders en alle contracten zijn in het Engels.

    De hostess stopt een dikke provisie in de knip en als je ze nodig hebt omdat er een probleem is verwijzen ze bijna altijd direct naar de verhuurder,

    Hetzelfde is het geval met excursies boeken nooit via bemiddelingsbureau's of een Hostess doen zoveel mogelijk bij de organisatoren van de excursies doen is ten alle tijden goedkoper.