Uitgebreide tips gevraagd Midden en Oost Kreta met grote kinderen

  • prinsesjepip

    Al vele uren heb ik lezend op dit prikbord doorgebracht. Wat een geweldige voorpret heb ik hier al mee gehad. Op 29 april zullen we dan eindelijk gaan met onze 3 zonen (14,14 en 17) naar Koutoulafari (sorry voor diegenen die het Zuiden leuker vinden). We zijn nooit zo van het toeristische, maar vinden dat we sommige dingen toch echt wel moeten zien (o.a. Knossos, Rethimno, Heraklion) Vaak als ik jullie tips lees over wat mooi is om te zien of om te doen, wordt deze informatie verder per mail uitgewisseld en heb ik het gevoel dat ik nog niet echt verder ben gekomen met jullie tips (mooie routes om te rijden, mooie wandelingen om te maken, gidsen die worden aangeraden) Misschien zouden jullie mij deze informatie ook per mail willen sturen. Ook ben ik op zoek naar iemand die iets met snorkelen doet. We hebben wel een organisatie gevonden, maar die organiseert alleen maar uitstapjes voor eigen gasten. We zouden ook graag de Kritsa kloof willen lopen, omdat we ergens hebben gelezen dat deze helemaal rond loopt? Kan iemand daar iets meer over vertellen (hoeveel km, en of deze begin mei wel te lopen is) We hebben al die tijd een huurauto tot onze beschikking!

    Ik hoop dat jullie het nog niet zat zijn om alweer dezelfde informatie te moeten geven, want ik zal jullie allemaal zeer dankbaar zijn.

    Natalie

  • Kees

    Ik weet aardig de weg hier in deze regio kan je veel nuttige tips geven maar ik doe dat alleen via privé berichten er zijn te veel interessante mensen die denken alles te weten omdat ze hier wel eens op vakantie komen dus als je interesse hebt stuur maar een pb

  • Arthur

    En prinsesjepip, heb je nog wat leuke tips van onze kretakenner gekregen, wil je ze ook delen met andere forumleden zo dat zij er ook wat mee kunnen.