Koningsdag in Almyrida

  • Wibo Kalyves

    Op 26 april wordt voor eerste keer Koningsdag gevierd in Nederland. En dus ook hier op Kreta bij Captain Jack in Almyrida.

    Vanaf 12.00 uur zijn de bar en het vernieuwde strandterras geopend.

    Iedereen wordt verwelkomt met uiteraard een oranje bitter.

    Het is de bedoeling om ongeveer om 16 uur te starten met de feestvreugde, met oud hollandse spelletjes zoals blikgooien, touwtrekken, skippybal race, sponzen gooien, en stoelendans,

    Voor de kinderen zijn leuke prijsjes te winnen.

    's-Avonds is er karaoke met Nederlandse liedjes voor jong en oud

    Het verslag van Koningsdag in Nederland zal live te volgen zijn op de TV, en er is Nederlandse muziek voor jong en oud.

    Uiteraard is het Nederlandse menu beschikbaar, en zullen er tussendoor Nederlandse snacks worden uitgedeeld.

    We hopen er een gezellige dag van te maken, dus elke Nederlander die in de buurt van de Apokoronas of Chania woont, en deze Koningsdag wil meevieren is van harte uitgenodigd.

    Degenen die hier geen interesse in hebben moeten dit bericht maar als niet verzonden beschouwen. :D

  • Kees

    Ik kom ook maar alleen als we ook gaan koekhappen >:D<

  • Annieta

    Leuk en maak er een feestje van!Tradities zijn gewoon leuk!

    (Wat een spreker is die man!Lekker laten kletsen,doet ie wel vaker!)

  • Kees

    Ja hé jij spreekt niet zo veel jij profiteert alleen maar van mensen toch

  • Wibo Kalyves

    Gisteren voor het eerst Koningsdag gevierd in Almyrida bij Captain Jack.

    Het was weer reuze gezellig, en er waren weer diverse spelletjes voor kinderen georganiseerd.

    Voor een impressie van de sfeer kijk even op.

    https://www.facebook.com/groups/771061329570956/

    Koekhappen zat er helaas niet in bij het gebrek aan een goede koekenbakker.

  • Arthur

    Ik schreef al op een ander forum dat het iets te ver was, maar ik miste inderdaad dat koekhappen:D:D:D

  • Dik

    Arthur

    Je hebt gelijk, vanaf jou is het zeker te ver weg,

    Bij mij vandaan was het op en neer toch een 130 km.

    Maar het was de moeite, kinderen zijn overal het zelfde, met water is het leukste, dus het sponzen gooien was één groot succes.

    En je ontmoet weer eens andere mensen, in het totaal een gezellige middag geweest.

    Hopelijk volgend jaar weer met MEER bezoekers, maar ja veel mensen die jonger zijn dan wij zijn, moeten werken, en het seizoen is al begonnen.

  • Annieta

    Leuk om te lezen ,en op FB te zien dat het een geslaagde dag is geweest!