nieuw wandelboekje Agia Galini

  • Berendw

    Voor Agia Galini en omgeving hebben we een nieuw wandelgidsje geschreven: Discover Agia Galini… on Foot. Het is weer een gidsje met veel kleurijke foto's, mooie kaartjes en veel achtergrond informatie. Binnen kort zal het lokaal in Agia Galini in de winkels en hotel te verkijgen zijn. Natuurlijk kan het ook op onze website worden besteld: http://www.discoveronfoot.com

  • Baukje Vrij

    fantastisch mooi boekje… nu hopen dat we nog wat tijd hebben om te wandelen in de buurt van Agia Galini voordat de toeristen osn verwachten…Bedankt Berend!!!

  • Yvon

    Hallo,

    Ik las dat er een nieuw wandelgidsje is geschreven door jullie over Agia Galini,

    Ik wil dat wel bestellen ,maar ik vind op je site bij de webshop niet de gegevens voor de betalingsmogelijkheden .

    Kun je me die doorgeven svp.

    En is het ook in Nederland te koop?

    Daarnaast heb ik ook nog een andere vraag.

    Mijn man en ik willen graag een jaar uitproberen hoe het is om op Kreta te wonen, in of bij Agia Galini.

    Heb je misschien tips voor ons hoe we dit kunnen aanpakken.

    We zijn op zoek naar een huurhuis voor 1 jaar, als try out. En als het bevalt, dan….

    Zeer benieuwd naar je berichtje en naar de wandelgids over Agia Galini

    Alvast dank en groeten

    Yvon

  • Berendw

    Hallo Yvon,

    Sorry, wat late reactie. Ik had al een tijdje nite meer op dit forum gekeken.

    Wanneer je op onze website het boekje besteld worden de gegevens weergegeven (banknummer) of paypal. Lukt dat niet stuur dan even een mailtje (zie contact gegevens onze website). Verder is het boekje ook lokaal te verkrijgen (bv in Poppy's souvenirshop).

    Natuurlijk een fantastisch idee om een jaar naar Kreta te komen. Ik neem aan dat je ook op andere forums info hebt gevraagd.

    Het handigste is denk ik om een gemeubileerde woning te vinden. Misschien is er ook een Belgische forum (wone veel begen in die omgeving). Verder lokale kranten en rond vragen. Toen wij naar Kreta kwamen hebben we hezelfde gedaan. Eerst twee weken in een appartement en van daaruit gaan zoeken.

    Ik ben benieuwd hoe ver jullie al zijn!

    Groeten vanuit Kreta!

    Berend