Kreta voor velen een bekende Griekse bestemming, maar is Kreta bij iedereen echt bekend. Ik heb in mijn Griekenland blog ook de onbekende plaatsen op Kreta beschreven.
Veel plezier in 2014 op het prachtige eiland Kreta.
Blogger Antony
Kreta voor velen een bekende Griekse bestemming, maar is Kreta bij iedereen echt bekend. Ik heb in mijn Griekenland blog ook de onbekende plaatsen op Kreta beschreven.
Veel plezier in 2014 op het prachtige eiland Kreta.
Blogger Antony
Hallo Antony,
Duidelijke website(s), echter met enkele kanttekeningen ter verbetering;
1, De blauwe hyperlinks op de Griekenland pagina staan in verkeerd contrast met de donkere achtergrond. Probeer daar een meer passende kleur voor te nemen,
2, probeer de achtergrond te fixeren op de maximale grote van de breedbeeldschermen, nu vervalt de achtergrond in tiles bij het verkleinen van de website,
3, Breek de lappen tekst op in paragrafen met voldoende witruimtes, dit zal de leesbaarheid zal verbeteren,
4, Probeer de foto's vergroot weer te geven na het aanklikken. Nu blijven de foto's op dezelfde afmetingen en geven daarmee niet meer detail,
Zie de hierboven opgesomde punten, meer als suggesties ter verbetering op een reeds goede website. De website geeft voldoende informatie, zonder commercieel te zijn.
Als je echt een tijdje van de drukke beslommeringen wilt verlost zijn, zeker eens naar TERTSA. 1 straat met in totaal idd mss niet meer dan 50 huizen en huisjes, 5-tal taverna's. 4 km voorbij Myrtos langs de kust, 2 jaar geleden op 1 bepaalde plek werd de weg nog overstroomd door voorbijtrekkend bergwater in de maand mei.
Familie Lambros bezit er land waar groenten en fruit gekweekt worden om te verwerken in hun taverna op het strand met gratis ligzetels. Rust, rust en rust. Zeeer vriendelijke en oprechte mensen die ook enkele appartementen verhuren . Ik zet hier geen links, moeten jullie zelf maar eens googelen, wie daar al geweest is wil er geen massa's B). Wil je “wat” (alhoewel) meer animatie dan is, Myrtos op 45' wandelen pal aan de kust, oftewel 10' met de auto, wel oppassen: 2 jaar geleden was op sommige plekken de weg ingestort door de voorbije winteroverstromingen, ik weet niet meer hoe het nu is .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?