Het Griekse Feest 2014

• Griekse Vereniging Eindhoven

Het Griekse Feest 2014 van de Griekse Vereniging Eindhoven zal dit jaar plaats vinden op zaterdag 8 maart. Als locatie is gekozen voor Zalencentrum Eindhoven, gevestigd aan de Kloosterdreef 84 (5622 AB). Deze locatie is gelegen net buiten het centrum van Eindhoven en op loopafstand van het station. De muzikale omlijsting is dit jaar in handen van Assos2 uit de BRD. Zij zijn voor vele trouwe bezoekers aan het feest beslist geen onbekenden. In voorafgaande jaren hebben zij menig feest van de vereniging opgeluisterd. Ook is de catering in goede handen en zijn de bekende Griekse gerechtjes weer te bestellen. Daarnaast kunt u ook weer meedoen met de gratis loterij: uw toegangsbewijs is tevens uw lotnummer. Op dit moment zijn al twee mooie prijzen toegezegd: een verblijf van 4 nachten in hotel Porfyron in de Epiros, en een verblijf van 5 nachten in hotel Axilleion op Skyros. De zaal zal om 19.30 uur opengaan en het feest begint om 20.00 uur. De loterij vindt om 24.00 uur plaats en de sluiting zal zijn om 02.00 uur. Toegangsbewijzen kosten Euro 10,00 per persoon en de toegang voor kinderen is gratis. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van de Griekse Vereniging Eindhoven: www.griekeneindhoven.nl. Binnenkort start de online verkoop. De zaal kent een beperkte capaciteit: vooraf reserveren is zeker aan te bevelen. Graag tot ziens op zaterdag 8 maart 2014 op Het Griekse Feest 2014!

Een kleine aanvulling op bovenstaande: kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang en zijn harte welkom.

Zodra de online kaartverkoop begint zullen wij u hiervan in kennis stellen.

Tot ziens op Het Griekse Feest 2014!

Kleine aanvulling; kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang. Zodra de online kaartverkoop start zullen we dat direct melden.

Kleine aanvulling; kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang.

• Kees

Nu weten we het wel denk ik

• Annieta

Leuk!!!Staat in de agenda.

Even wel een opmerking:het station is niet zooo heel dicht bij de Kloosterdreef!Zeker niet als je wat minder ter been bent.

Je kan echter wel heel goed met de bus van het station op de Kloossterdreef komen.

@ Kees: sorry, ging per ongeluk. Zo 'n smartphone is niet altijd even handig: kleine toetsjes en grote vingers. Tel daarbij onervarenheid met deze site op en dan krijg je dit.

• Kees

Excuses aanvaard (tu)

• Bart

Mooi hoor, ‘petje af’ voor het organiseren van zo'n evenement!

Bij de loterij zie ik o.a. een prijs voor 'n verblijf in hotel Axilleion op het eiland Skyros.

Volgens mij is dit het hotel van Roosmarijn en Nikos, dus zou óók een publicatie

van jullie 2014-evenement op het Oriste-forum misschien handig zijn.

Veel succes met de voorbereidingen van e.e.a., dat gaat hier op dit prikbord zeker lukken.

Gr. Bart

Bericht aangepast door de moderator.

Bart, hou eens op op de man te spelen c.q. anderen af te zeiken.

• Bart

Moderator:

Bericht aangepast door de moderator.

Bart, hou eens op op de man te spelen c.q. anderen af te zeiken

Het spijt mij oprecht dat ik met mijn bijdrage in deze leuke topic over het Griekse Feest 2014, in jouw visie kennelijk anderen “afzeik”.

Ik deel die visie overigens niet, integendeel. In mijn (verwijderde) opmerking, stelde ik juist het onnodig/onterecht afzeiken van de topic-starter aan de kaak!

Maar kennelijk zie ik dat verkeerd, excuus daarvoor!