vraag aan Kees

  • Leo

    beste Kees:

    U weet erg veel over de regio ik heb een vraag betrffens koutouloufari.

    weet u wat er is geworden van juwelier Kostas hij had zijn zaakje waar nu een tapasbar is ?

    hoogachtend Leo

  • Kees

    Hallo Leo

    Ik ken zo niet een juwelier die Kostas heet en nu een tapasbar heeft in Koutouloufari.

    Ik Ken wel Dimo Moiras die een zeer bekende juwelier is/was in Koutouloufari en die drie jaar lang heeft geprobeerd om een meze taverne op te starten.

    Hij zit in het uiterst smalle straatje net voorbij de toeristische eetfabriek Galini.

    Heb nog een website voor hem gebouwd.

    De taverne is mislukt hij runt er nu weer een juweliersshop en als je heb goed kent maakt hij ook wat te eten voor je als je bij hem bent.

    Ik weet niet of je deze man bedoelt.

    Hieronder een foto van zijn buitenterras

    Groet Kees

  • Leo

    bedankt voor uw antwoord deze juwelier kenden wij als een zilversmid de man die wij bedoelen had zijn zaakje t.o.de natuurwinkel naast dyonnissosbar

    groet Leo

  • Leo

    als de foto lukt rechts het zaakje wat ik bedoel

    groet Leo

  • Kees

    Hoi Leo

    Ik weet dat daar ook een Juwelier zat ja enige jaren geleden maar waar de familie gebleven is weet ik niet.

    Het enige wat ik weet dat ze in Heraklion een huis hadden waarschijnlijk zijn ze daar naar toe verhuist.

    de komende periode kom ik daar regelmatig zal eens navragen mocht ik info hebben dan hoor je het van me

  • chris

    Kostas Kameratos is met de noorderzon vertrokken. Charmeur als hij was naar de toeristen, was hij niet bijzonder populair bij andere winkeliers. Of dat een reden was voor zijn vertrek ?

  • Leo

    Klopt altijd vriendelijk ben door omstandigheden 4 jaar niet op Kreta geweest vandaar mijn belangstelling.

    bedankt voor jullie antwoorden Groeten Leo

  • Judith

    Hallo Leo,

    Kostas is 3 jaar geleden overvallen. Hij was al geen stabiele man en die overval deed daar een schepje bovenop.

    Hij heeft toen, na al jaren twijfelen, de zaak verkocht aan de familie die nu, de door jouw genoemde, tapasbar/coctailbar “de Alchemist”runt.

    Kostas zelf komt nog regelmatig met zijn scootertje naar Koutouloufari. Ook is hij regelmatig te vinden in Stalis en Malia.

    Vorig jaar hebben wij hem een aantal keren onrmoet en hij zag er veel beter uit dan alle jaren ervoor.

    Het klopt dat een aantal winkeliers\restauranthouders Kostas niet zo prettig vonden.

    Vriendelijke groet

    Judith

  • Leo

    Bedankt voor jullie antwoorden ik hoop in september naar Kreta te kunnen

    vriendelijke groeten Leo

  • Olijfje

    Ik heb vanochtend nog koffie gedronken met Kostas.

    Het gaat hem erg goed, je vindt hem meestal in de buurt van Grigoris koffietentje tegenover de taxistand in Hersonissos.