Kerst Bazaar Chania

• Henk

De jaarlijkse Kerst Bazaar in Chania wordt weer georganiseerd.

Afgelopen jaar hebben we de bazaar in Chania moeten missen, omdat het (oude douane) gebouw wordt gerenoveerd. Dit jaar is er een nieuw onderkomen gevonden, niet ver van de vorige locatie. Alle bekende attracties, zoals we die nog kennen van de voorgaande jaren, zullen weer aanwezig zijn. Het gebouw ligt aan de Epimenidou street welke parallel loopt achter de boulevard van de haven in Chania.

Kom ook naar de bazaar om de kerstsfeer op te snuiven en bekenden te ontmoeten. Er is ruime parkeergelegenheid dichtbij de bazaar.

Tot ziens op de bazaar.

• Wibo Kalyves

Henk,

Ik heb deze info doorgespeeld aan Francesca van de KAG. (Kalamitsi Art Group) met het verzoek om dit naar alle aangesloten leden door te sturen.

Dat zijn voornamelijk Engelsen, dus heb ik de tekst even vertaald, Maar de essentiele info staat op de poster.

Ik weet niet of dit binnen de doelstelling valt van de KAG, dus of zij dit inderdaad gaat doorsturen, maar niet geschoten is altijd mis.

Ik denk maar zo, hoe meer mensen hierover weten, hoe groter het succes van de Christmas Bazaar zal worden.

Groetjes

Wibo

• Henk

Hoi Wim,

Bedankt voor het doorsturen van de informatie over de kerst bazaar.

Ook met deze bazaar, gelijk aan de bazaar die afgelopen jaren door de CIC werd georganiseerd, gaat een deel van de opbrengst naar het goede doel.

Groetjes,

Henk