Aankomst Sinterklaas regio Chania

• Arthur

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat de Sint zijn staf goed vasthoud als hij in Elounda aankomt, er is speciaal daarvoor een bewakings piet aangsteld die de staf bewaakt tot hij in Kalyves is, dus geen zorg..

• W.

8-)

• Dik

En er zijn weer een hoop kinderen gelukkig gemaakt door deze man(:P)

En wij ouderen….. hebben ook weer nieuwe gezichten kunnen plaatsen bij namen van het forum:)-D

• Henk

Hallo allemaal,

Dik, bedankt voor je leuke foto's en fijn om te lezen dat je genoten hebt van het feest.

Allereerst wil ik iedereen bedanken die mee heeft geholpen aan dit feest; het gehele team van de lokale NTC school in Chania, mijn vrouw die veel tijd heeft gestoken in de kostuums en de voorbereiding, het gehele team van Captain Jack en natuurlijk de twee pieten die een uitstekende prestatie hebben geleverd.

Sinterklaas mocht 20 kinderen ontvangen, die allemaal een pakje hebben ontvangen. Daarnaast heeft de sint veel tekeningen ontvangen en is er veel gezongen. Kortom, we hebben met z'n allen een geweldig feest gehad en we hebben de mythe voor heel veel jonge kinderen weer levend kunnen houden.

Ook het samenkomen van diverse leden van dit PB was een fijne bijkomstigheid op dit feest. Nu kunnen we een gezicht plaatsen achter de namen die met regelmaat hier voorbij komen. Nogmaals mijn dank als sinterklaas aan een ieder die bij heeft gedragen aan het succes van het feest.

Groetjes, en wellicht tot ziens in Captain Jack.

Henk (Sinterklaas)

• Annieta

Leuk dat jullie zo,n fijn feest hebben gehad,en iedereen genoten heeft!Een feest zonder Zeurpieten….

• Ivonne Bouw

Wel met echte Zwarte Pieten. Het was heel gezellig. En inderdaad leuk om mensen te ontmoeten die je alleen kent van het Kreta Prikbord. Het strooigoed wat de Sint en zijn Pieten bij zich hadden was ook heel smakelijk. X(

En nu op naar de Kerst en Oud en Nieuw :)-D