Aankomst Sinterklaas regio Chania

• Henk

Hallo allemaal,

Ook dit jaar zal de Sint met zijn pietermannen weer aankomen op Kreta.

In de regio Chania zal de aankomst dit jaar in Almyrida zijn, waar de lokale NTC school de Sint warm zal onthalen. Hierbij wil de Sint alle Nederlandse en Belgische kinderen, die niet aangesloten zijn bij de school, uitnodigen om samen het feest te komen vieren. Voor de ouders die meer informatie willen krijgen over het feest volstaat het om even een PB te sturen aan de Sint.

De aankomst van Sinterklaas is op 7 december om 16:00 uur in Almyrida op de boulevard naast het Almyrida Beach Hotel. Het pakjesfeest zal worden gehouden in het café Captain Jack, direct naast het Almyrida Beach Hotel. Het kinderfeest zal tot 18:00 duren waarna de Sint de aftrap zal geven voor een kinderkaraoke met sinterklaasliedjes. De Sint zal ook na 18:00 nog op het feestje nablijven om met ouders over (opvoedkundige) zaken te praten. De organisatie van het sinterklaasfeest is geheel in handen van de lokale NTC school de Vuurtoren.

Tot ziens op mijn verjaardag,

Sinterklaas

• Xander - Moderator

En met echte ‘zwarte’ Pieten neem ik aan. Die onzinnige discussie zal op Kreta vast niet spelen.

Veel plezier allemaal!

• Henk

Dag meneer Xander,

De Sint heeft de pieten opdracht gegeven om in vol ornaat op Kreta te verschijnen.

De vereniging van pieten heeft kennis genomen van de ‘discussie’ in het verre Nederland. Alle ‘tegenstanders’ van de piet gaan in het grote boek van de Sint en krijgen volgend jaar geen pakje of pepernoten!

De Sint viert zijn verjaardag voor de kindertjes en dat zal altijd zo blijven.

Sinterklaas.

• Annieta

Die Sint blijft toch een wijze man!

• Ivonne Bouw

Natuurlijk is en blijft de Sint een wijze man. We gaan eens even kijken op het Sinterklaasfeest in Almyrida. Eens kijken hoe het met de oude wijze man gaat en vooral met zijn pieten. Groeten vanaf een warm Kalyves, Kreta. (:D

• Kees

Hebben de Grieken ook weer eens iets om te lachen en uit zeer betrouwbare Griekse bron weet ik dat velen het in onze regio een belachelijke vertoning vinden maar nu zullen er wel weer mensen boos worden.

• Annieta

Sommige mensen moet Sint in de zak stoppen ,en meenemen naar Spanje!

• Wibo Kalyves

Annieta,

Op zich een goed idee, maar ik denk dat je dat die oude wijze man niet mag aandoen.

• Henk

Dank u wel mevrouw Annieta,

Dat is een heel fijn compliment voor zo'n oude man.

Ik ga het ook meteen doorgeven aan de pieten, die zijn nu druk bezig met de pakjes voor de kindertjes op Kreta.

Sinterklaas

• Baukje Vrij

en op welke dag komt de Sint aan?