Yeah, right on brother … keep up the good work.
Chris, Daar sluit ik mij bij aan !!
Xander doet zijn werk als Moderator goed.!!…
Volgens mij kan je alleen e-mailtjes of pb'tjes sturen als die personen geregistreerd zijn , ook als moderator
Misschien is het een idee om alleen mensen toe te laten als ze geregistreerd zijn …. Dat zijn tenminste ook vaak de serieuzere mensen die vragen willen stellen of reageren
helemaal met je eens (tu)
die kommentaren worden hier wel bestempeld als onzinnig als ze niet in jullie kraam passen hé. Voor zolang men akkoord gaat hier met een paar mensen is alles goed. In discussie mag je niet gaan en wordt je geweerd. Hier wordt dikwijls vergeten wat de essentie is van een forum ! Maar 50 mailtjes over onnozele zaken als de Ikea, het feit of mijn Raki al dan niet op tafel staat, onverbloemde reklame van de één of andere winkel waar men lekkers kan kopen uit Nederland enz… dat mag dan wel. Feit is dat door die typetjes als een Kees alias Cees alias Cornelius dit forum al een tijdje een neerwaartse beweging aan het maken is en verder afglijdt naar de totale afgang.
Dit wordt dan geen forum meer maar eerder een clubje van een stelletje vrienden onder elkaar die geen enkele inmenging of tegenspraak dulden.
Eigenlijk moet je wel bewondering hebben voor de moderator(s) die in zoiets nog hun tijd willen steken.
Ben benieuwd hoelang deze mail gaat blijven staan, want mijn reaktie van gisteren is er zelfs niet op geraakt.
De groetjes uit een heerlijk koud Vlaanderenland waar de lekker vers gezette koffie heerlijk ruikt en waar ik nog steeds een heerlijke tijd mag beleven, net als wanneer ik weer in Kreta ben.><
Reactie van de moderator op bericht Elindalo
Quote: …..die kommentaren worden hier wel bestempeld als onzinnig als ze niet in jullie kraam passen hé.
Zolang de reacties en commentaren niet zijn bedoeld om een andere prikker ‘af te zeiken’ en on-topic zijn is er niets onzinnig.
Dat gaat nogal eens fout. Je kan het met iemands standpunt oneens zijn. Dan kan je daar inhoudelijk op reageren. Niets aan de hand.
Echter op het moment dat dan meteen verwensingen of neerbuigende teksten richting de andere prikker worden gepost grijp ik in. Dat is dus niet de bedoeling.
Quote: ……Feit is dat door die typetjes als een Kees alias Cees alias Cornelius dit forum al een tijdje een neerwaartse beweging aan het maken is en verder afglijdt naar de totale afgang……..
Endilado, het moet me van het hart dat jij het onderwerp ook nogal eens uit het oog verliest en tevens op de man gaat spelen. Kijk maar in je bericht hierboven. De opmerking over die andere prikker voegt absoluut niets toe. Behalve dat je op een pittige reactie kan wachten (die dan ook niets toevoegt).
Een en ander heeft dus niets met ‘in jullie kraam passen’ te maken.
Quote: …. Voor zolang men akkoord gaat hier met een paar mensen is alles goed. In discussie mag je niet gaan en wordt je geweerd……..
Zolang men inhoudelijk blijft en niet op de man speelt is er veel goed.
Quote: …….Hier wordt dikwijls vergeten wat de essentie is van een forum !……..
De essentie van een forum is uitdrukkelijk niet dat je op de man gaat spelen, maar je beperkt tot het onderwerp of daar althans dicht bij blijft.
Zolang de discussie inhoudelijk blijft en de berichten niemand krenken is er niets aan de hand.
Quote: ………..Dit wordt dan geen forum meer maar eerder een clubje van een stelletje vrienden onder elkaar die geen enkele inmenging of tegenspraak dulden…..
Dat is jouw interpretatie.
Je hoeft zeker geen vrienden te zijn om op dit forum met elkaar te communiceren. Iedereen die iets over Kreta heeft te melden of vragen is welkom.
Quote ………..Eigenlijk moet je wel bewondering hebben voor de moderator(s) die in zoiets nog hun tijd willen steken…..
Het zou mooi zijn als prikkers eens in de gaten houden dat ik niet 24 uur per dag, 7 dagen per week online kan en wil zijn om politieagent te spelen. Helaas is het utopisch dat ik me kan permitteren het prikbord een tijd niet kan bekijken.
Wanneer iedereen zich gewoon aan de spelregels en algemene regels van fatsoen zou houden zou er niets aan de hand zijn.
Overigens heb ik het recht net zoals iedereen aan iedere discussie en topic deel te nemen. Het feit dat ik (de enige) moderator ben doet daar niet aan af.
Dit als antwoord op een van je berichten die ik heb verwijderd.
Vandaag ook mijn autobelasting on-line geregeld.
Wel op tijd naar de bank om het verschuldigde bedrag te voldoen om de enorme wachtrij te voorkomen.
Nu IKA nog met zo'n on-line systeem uitrusten om het jaarlijkse documentje te bemachtigen. Dat is toch ieder jaar weer een worsteling om dat geregeld te krijgen. Alleen al de enorme drukte van alle mensen die op het zelfde moment voor dit document verschijnen.
Trouwens, het was heerlijk weer vandaag. De auto gewassen in korte broek en op slippers.
SophiaBreda Schreef:
——————————————————-
> Wilma Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Misschien is het een idee om alleen mensen
> toe
> > te laten als ze geregistreerd zijn …. Dat
> > zijn tenminste ook vaak de serieuzere mensen
> die
> > vragen willen stellen of reageren
>
> Dit is inderdaad een goed idee.
Het is idd een goed idee om op deze site ALLEEN maar geregistreede mensen toe te laten!!
Als er dan vervelende lafbekken tussen zitten … met eventuele vervelende /En OF beledigide kommentaren ,dan kunnen die er makkelijker afgeknikkerd worden het lijkt mji toch stug dat iemand een stuk of 10 e-mai adressen aan wil maken om alleen maar bullshit commentaren te willen geven op dit pb…
….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?