Autobelasting

• Kees

De site voor de autobelasting is weer online,

/telhkykl/login.do

Geen verhoging bij mijn auto (DAYWOO MATIZ) geconstateerd. Klik hier

vorig jaar 120,00 euro nu weer.

Beetje eerder naar de bank dit jaar doe je het eind december staan er erg veel Grieken in de rij die betalen allemaal op het laatste moment.

• willem haven

X( bedank kees

• jan

Even een vraag wat een zeikert is die kees overal over zeiken

• Kees

Graag gedaan beste Willem tot meer diensten bereid.

• Kees

Beste Jan (Willem Haven) wel netjes blijven

Je bericht slaat nergens op dus ik neem aan dat de beheerder het wel zal verwijderen incl dit antwoord.

• Xander - Moderator

Willem Haven en Jan is dezelfde persoon.

De berichten worden vanaf hetzelfde netwerk (IP-adres) verzonden.

Tja, Willem Haven / Jan, jammer nou dat ik je kan traceren hè.

Kennelijk iemand die het leuk vind anderen op de persoon af te zeiken.

Een klein kind dus.

Ik laat het zo maar even staan zodat iedereen zijn berichten kan zien en de berichten van deze persoon op de bijzondere lage toegevoegde waarde kan inschatten.

Kees, ik neem aan dat je het daarmee wel eens kan zijn.

• Kees

Xander ik wist al dat dit dezelfde persoon was, laat het maar staan dan kunnen de andere lezers zien wat voor een een idioten (sorry voor de uitdrukking) er op forums ronddwalen.

Het is zo makkelijk achter een toetsenbord de flinke jonge uit te hangen.

Bedankt voor het begrip

• SophiaBreda

Gadver wat kinderachtig, die stakker heeft zeker niets beters te doen in zijn zielige leventje.

• elindalo

Xander, jij als Moderator gaat hier toch , volgens mij dan, ook wel over de schreef hoor. Gooi hem er af, stuur hem PB's zoveel je wil, maar je haalt niet je gelijk publiekelijk op dit forum, dat is niet je rol als MODERATOR.

En waarschijnlijk zul je mijn bericht er wel snel afgooien dan, of ga je mij ook publiekelijk afmaken dan ?

(td)

• chris

Elindalo, wie ben jij om de moderator de les te lezen. Ik denk dat xander het heel goed doet.ik heb veel waardering voor de manier waarop hij modereert.