Nieuw

• Arthur

hallo San, Kreta leeft de hele winter zeker in Agios Nikolaos en in andere grote dorpen /steden waar alles gewoon open is behalve dan de toeristische attracties, Spinalonga daarintegen wel daar kun je elk weekend heen, daar waar jij woont is het in de winter een desolate toestand.

vrijwillegers werk is er genoeg, zeker in de honden en katten opvang,

• Bart

Arthur, wat zeg je nu! Koutouloufari in de winter desolaat….?

Deze dorpjes daar prachtig gelegen boven het desolate (kato) Hersonissos, hunkeren naar de winter. Ná een méér dan mooi seizoen kunnen nú eindelijk weer de familiale banden worden aangehaald. Niet meer zeven dagen per week pezen, vroeg op en laat en naar bed. Néé, even 'n paar maanden rust waarin het kerst- en paasfeest met familie en vrienden gevierd kan worden.

Kalá Christoúgenna Artheros……

• saskla

Hoi San,

Ik zet me in voor de hondjes, die vanuit hier een baasje hebben gevonden in Nederland, maar die nog begeleid moeten worden naar Nederland. Dat betekent ik ben op zoek naar mensen, toeristen die naar Nederland vliegen. Misschien wil jij je ook inzetten voor dit goede doel?

• dashboot2005@hotmail.com

Goeiemiddag,San

In Rethimnon heb je een jeugdherberg die is de hele winter open,

De benaming jeugdherberg is fout iedereen kan er overnachten.

Daar kan je een briefje ophangen,het beste in het engels of duits.

Succes,JVW-het is droog in Rotterdam.

• Kees

Ze vraagt om vrijwilligers werk in de regio Koutouloufari, rethimnon is 2 uur rijden verder op beetje ver dacht ik om een briefje op te hangen.

• Xander - Moderator

Er zijn een aantal berichten verwijderd omdat deze inhoudelijk off topic waren.

• dashboot2005@hotmail.com

Hoe moet ik dat weten?

• elindalo

:D