pb

• chris

Ik ben al mijn prive berichten kwijt, althans, ik kan ze niet meer zien. Ben ik de enige? Ok weet dat er recent onderhoud is geweest aan de website. Misschien is dat de oorzaak?

• Kees

Nee Chris je bent niet de enige en de heren gaan er absoluut niets aan doen want het is hun verantwoording niet,

Had ik ze maar moeten kopiëren en op mijn pc op moeten slaan.

Dit Kreeg ik als antwoord van de beheerders, absoluut ongehoord dat zoiets gebeurd.

• Ivonne Bouw

Wij zijn ook alles kwijt. Ik had Xander al gemaild maar die wist ook nog niet wat er aan de hand was. En het verhaal van kopieren op de pc slaat helemaal nergens op. Ze moeten gewoon niet zo aan die site rotzooien.

Misschien tot volgende week?

Ivonne

• Kees

Ik heb antwoord gehad van de beheerder van het geheel Patrick.

Xander is alleen moderator van het prikbord.

Daarin gaf hij aan dat ze niet verantwoordelijk waren en er geen overeenkomst is met ons waarin staat dat ze de berichten dienen te bewaren.

Er was een storing geweest en ze kunnen zelf niet bij het technische gedeelte komen

Waarschijnlijk komt er binnenkort een geheel nieuw prikbord en dan verhuizen de berichten waarschijnlijk ook niet mee.

Dit was zijn antwoord en zoals de rijdende rechter dan altijd zegt hiermee moet u het doen.

• Ivonne Bouw

Hartelijk dank. Het is niet andersX(

• Wilma

Ook ik ben al mijn berichten kwijt… Jammer want ik had vele route's erin opgeslagen voor eventuele ,,nieuwe,, vragenstellers hierover te kunnen helpen…

Het pb loopt niet helemaal optiemaal!!

Ik zie Chris zijn bericht nu pas ( hij had het al om 11.47 gepost ) en vanmiddag was dat nog niet te zien :X ( bij mij niet tenminste )

• Kees

Onzin ik heb om 12.31 al geantwoord dus het was wel te zien.

• chris

Nou, merkwaardige gang van zaken. Een berichtje hierover en excuses waren op zijn plaats geweest.

@yvonne: dinsdag 18uur Makis ?

• Ivonne Bouw

Op de een of andere manier kan ik nu ook niet meer een privebericht sturen. Dus oke, Chris dinsdagavond Makis. Als het kan iets later, half 7 als het kan. Dan hebben ze vast ook nog wel bier:)-D

Groeten van willem en ivonne

• Wilma

Kees Schreef:

——————————————————-

> Onzin ik heb om 12.31 al geantwoord dus het was

> wel te zien.

Dit is Niks geen onzin Kees!! Die hele draad was bij mij s'middags niet te zien ! inclusief jou antwoord!!