honden

• willem haven

Mensen

Als u terug kom van een mooie vakantie van kreta.

Ga dan eens langs een asiel in nederland .

Doe eens gek neem een hond of kat als huisdier

Wij hier in amsterdam hebben genoeg dieren

Dus mensen kom kijken aub of steun ons

Afz de dieren uit een asiel

• Kees

Ingrijpen moderator

Kees, hou ajb eens op met voortdurend op de man te spelen !

• elindalo

ik kan alleen maar het volgende zeggen: in de middelgrote stad waar ik woon in Vlaanderen (88.000 inwoners) zijn er verschillende asielen en ik heb ze onlangs in augustus alle bezocht en kom tot de bevinding dat ze alle voor 98% vol zaten …

• Kees

Ingrijpen moderator Zie mijn commentaar boven. Ik heb een zin verwijderd.

——————————————————————————————————————————

Heb net eens even op de site van het asiel in Vlaardingen gekeken ze zoeken wel voor 8 honden een nieuw baasje en dat zijn er toch niet echt veel.

Zelfde situatie als in Amsterdam niet echt veel honden die een nieuw baasje zoeken.

Dus DWARF vooral doorgaan met jullie werk.

• SophiaBreda

Ik vind dat mensen het lekker zelf moeten uitmaken waar ze een hond of kat willen adopteren, Nederland of Griekenland,

elke geadopteerde hond of kat is er een. En honden en katten in de Nederlandse asiels hebben een veel beter leven dan

de stakkers hier in Griekenland op straat!

Dus DWARF, inderdaad doorgaan met jullie goede werk, respect!

• Els

Ik vraag me af waarom hier een topic wordt gestart over een asiel in Amsterdam dat heeft niets met Kreta te maken. En Willem verkondigt steeds weer dezelfde onwaarheden en gaat nergens inhoudelijk op in. Ik ben actief voor diverse goede doelen in Nederland, maar ga daar toch geen topic over starten op het Kreta prikbord. Of mag het wel als ik meld: Als u terugkomt van vakantie van Kreta, kijk dan eens op de site van ………… wij kunnen nog goed donaties gebruiken. Als ik op deze manier reclame zou mogen maken zou ik het trouwens wel goed doen en niet zo vaag blijven als Willem.

• Xander - Moderator

Goed punt. Dit topic heeft in basis niets met Kreta te maken.

Het topic is nu gesloten.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.