Hallo,

gisteren teruggekomen van een fantastische 9 daagse motorreis over het mooie en ruige Kreta die ik heb gehad met Berry Dekker.

Laatstgenoemde woont inmiddels al 12 jaar op Kreta en wist dan ook de meest mooie plekjes daar.

Maar huur bij bovengenoemd bedrijf iig geen BMW off road motor om de bergen mee in te gaan.

Dit bedrijf doet absoluut niets aan het onderhoud van dit type motor. Versleten banden,versleten remschijven, afgebroken koppelingshandle e.d

Hoog in de bergen weigerde tijdens de stevige afdalingen regelmatig mijn achterrem. Toen ik de motor weer terugbracht en hen hiervan op de hoogte bracht werd dit afgedaan als een BMW fout. Ze zouden dit al regelmatig hebben laten maken…bull shit ! Ook de banden die er op lagen waren al minstens 8 jaar oud en de motor zelf 10-12 jaar. Ik had deze motor in het voorjaar al via de site met mooie foto's van nieuwe motoren gereserveerd en betaald, en ze hadden dan dus ook geen andere.

Voor een dagje daar asfalt rijden kan dan nog, maar ze wisten dat ik de bergen in zou gaan en ECHT off road zou gaan rijden !

Ik werd wel vriendelijk te woord gestaan…..dat gelukkig dan weer wel.

Maar…..dit adres is voor dit soort avonturen geen aanrader !!

Groet

Paulus