Net terug van een vakantie op Kreta, had een mobilehome geboekt op Camping Grammeno vlakbij Paleochora. Geen aanrader!!!
Bij aankomst bleek de mobilehome bezet, volgens de oppasser, kon ik er de volgende dag pas in. Ik werd naar een onpersoonlijke kamer gebracht met 3 bedden en een koelkast, pal aan de weg. De volgende morgen met de dame gesproken die ‘mijn’ mobilehome bezette. Het bleek dat ze ook gisteren aangekomen was en haar grotere geboekte caravan niet available was en of ze een nachtje in een andere mobilehome wilde overnachten. Dat wilde ze liever niet en ze vroeg naar de eigenaresse. Deze was niet aanwezig en sprak toch geen engels was het antwoord, dan maar de manager, die was ook niet aanwezig, en dus moest ze het doen met een zeer jonge Albanees die van toeten nog blazen wist. Dat was mij dus ook overkomen. Toen Maria, de manager, eindelijk arriveerde was het allemaa mijn schuld, ik moest niet zeuren want ik had toch immers een bed gehad voor de nacht…..Wederom vroeg ik naar de eigenaresse, die bleek nog steeds niet aanwezig en bellen kon niet, want ze sprak geen engels, frans of duits (internationae camping!)
Om een lang verhaal kort te houden, in de mobilehome was wel een fornuis maar er mocht niet gekookt worden vanwege ‘luchtjes’, er was een algemene keuken waar de broden de deur uitliepen en uit de eieren kuikentjes kwamen ;-(
de receptie was de hele tijd onbemand waardoor je iedere keer je iets willde vragen je de gehele camping moest afstruinen voor Addy, de albanees, die zijn uiterste best deed. Bij betaling geen reductie, excuus of gebaar van welke order dan ook. Mijn week was vernaggeld (had er 2 willen blijven!) en ben zeer teleurgesteld vertrokken. Absoluut niet aan te raden deze camping, Xavier