Geld inzamelen voor kankerpatiëntjes

  • Henk

    Geld inzamelen voor kankerpatiëntjes,

    Op 15 en 29 november zullen er in Almyrida twee veilingen worden gehouden door de Sara Hope Foundation.

    Sara Hope Foundation’s missie;

    “Onze missie is; om families uit het Verenigd Koninkrijk, welke getroffen zijn door de verwoestende gevolgen van kanker, de broodnodige onderbreking te bieden voor het verblijf in het ziekenhuis en tijdens de traumatische medische procedures en kanker gerelateerde behandelingen ondersteuning te bieden, zodat ze samen als een ”normale“ familie tijd kunnen doorbrengen tijdens het herstel en genieten van het versterken van relaties en het creëren van blijvende gelukkige herinneringen ”.

    Op vrijdag 15 en 29 november zal Captain Jack in Almyrida de gastheer zijn voor deze twee speciale evenementen. Er zal een drie gangendiner worden aangeboden, gevolgd door een veiling inclusief entertainment. De veiling zal bestaan uit het verkopen van (kleine) aangeleverde artikelen. Wij zouden u dan ook graag willen uitnodigen voor het afgeven van artikelen die kunnen worden gebruikt in de veiling. De opbrengst is voor de kankerpatiëntjes.

    De veiling bevat ook een deel onder de naam ‘blind auction’. Hierbij wordt een artikel verpakt verkocht waarbij de bieder niet weet wat de inhoudelijke prijs is. Er zijn verrassende prijzen!!

    Kosten zijn 15 euro per persoon per maaltijd.

    Tot ziens in Almyrida, om samen met ons een prachtige avond te houden!

    Namens de Sara Hope Foundation

  • Kees

    En het drie gangen diner kost???

  • Henk

    Hallo Kees,

    Ik heb het bericht direct aangepast na je reactie, de kosten zijn nu in het bericht opgenomen.

    Ik kom net uit Almyrida en zag daar een meisje van net 5 jaar die haar laatste chemo had ondergaan. Had het daar wel even moeilijk mee.

  • Kees

    Beste Henk

    Ik trek de goede gedachtelijn van dit bericht niet in twijfel maar ik heb zo mijn eigen gedachte hierover.

    Ik neem aan dat de uitbater van Captain jack van elk diner plus de drank waarschijnlijk het veelvoud van het diner minimaal 50 procent ter beschikking stelt van deze stichting.

    Als dit niet zo is trek ik de integriteit van dit bericht sterk in twijfel en is het alleen bedoeld als omzet verwerving voor de betreffende horeca gelegenheid en dat zou ik niet netjes vinden.

    fijn weekend verder

  • el araichii

    man, man, man …

  • levi

    Hé, als je geld wilt inzamelen voor kanker, bezoek dan de link. Het is het beste en gratis crowdfunding- en fondsenwervings platform voor geld inzamelen goed doel.