prikbord

• Loes

Ik zie nu pas dat het prikbord al weer een tijdje gebruikt wordt.

Fijn !!

• Arthur de Vries

Hallo,

Ik zou graag een postpakket willen versturen naar Kreta maar kom er op allerlei sites niet uit hoe dat aan te pakken. Via internet kom je terecht bij koeriers en TNT e.d. echter die rekenen absurd hoge prijzen. Heeft iemand een idee hoe ik tegen een normaal (acceptabel) tarief iets daar naar toe kan sturen. Het betreft een pakket van ± 40x40x80 cm. Het gewicht ligt om en nabij de 14 kilo. De inhoud zijn tweedehands koffiezetapparaatjes.

Bij voorbaat dank

Arthur

• Erik

Hoe zo “absurd hoog” tarief? Bij postnl betaal je voor dit pakket slecht e. 42,30 .

Wellicht dat het via een andere aanbieder enkele euro's voordeliger kan, maar veel rek zal er in deze scherpe prijs niet zijn.

Voor 14 kilo ruimbagage in het vliegtuig betaal je al zowat 15 euro. Slechts 27 euro erbij en het pakketje wordt in Kreta aan huis afgeleverd.

• argos

Via DHLFORYOU.NL kun je pakket versturen tot 10 kilo naar het buitenland. Griekenland valt in zone 3 en kost 20 euro. Max afmeting 80x40 cm. Je maakt label aan via de site. en je betaalt online, dan geef je het pakket af op een afgiftepunt bij jou in de buurt.