Auto huren ter plaatse of online?

• SuzieQ

Normaal huren wij altijd ter plaatse een auto.

Nu zie ik online allemaal stuntaanbiedingen voor het echte naseizoen.

Bijvoorbeeld een Toyota Yaris voor €155,- voor een week bij een Nederlandse verhuurder. En 120 voor een Clio of 125 voor een Yaris bij een Griekse verhuurder.

Zijn dit soort aanbiedingen ook ter plaatse of alleen online?

Wij gaan naar Sissi.

• Erik

Online heb je een beter overzicht en vaak ook een veel betere prijs. Ook hoef je zo ter plaatse niet de autoverhuur filialen af te struinen voor een goede deal. Alles vooraf online geregeld en klaar. Vraag goed door naar eigen risico en en koop dit zekerheidshalve af/ sluit een verzekering af. Meestal overbodig, maar rijdt wel een stuk relaxter en dat is ook geld waard.

Verder: je boekt meestal een categorie (A/ B/ C/ D) en niet een Yaris of een Clio. Dat zijn voorbeelden.

Alleen interessant bij autohuur vanaf een week. Wil je minder dan een week een huurauto dan zou ik ter plaatse pas een auto huren.

• SuzieQ

Ik snap dat het voorbeelden van types zijn.

Normaal huren wij altijd een dag of 4 maar met deze prijzen is een week ook interessant.

• GERT EN MARJANNE

Gewoon ter plaatse huren wij doen dit al 9 jaar en hebben nog nooit te klagen gehad over de prijs of auto.

• SophiaBreda

GERT EN MARJANNE Schreef:

——————————————————-

> Gewoon ter plaatse huren wij doen dit al 9 jaar en

> hebben nog nooit te klagen gehad over de prijs of

> auto.

Mee eens, ter plaatse huren, veel goedkoper omdat er ook geen “tussenpersonen” zijn en je kan onderhandelen over de prijs, zeker als je meerdere dagen huurt.

• Luus33

@Suzie, als je in Sissi zit gewoon ff naar Dimitri gaan! Goedkoop en goed!

Wij huren ook altijd bij hem en m'n ouders ook.

Als je meer wil weten, ff vragen dan vertel ik je waar hij precies zit.

Welke acco zit je?

Gr, Luus

• SuzieQ

Wij zitten in Vasia Village.

Familie die nu ter plaatse is zegt dat het voor een week ruim 245 euro kost aan de overkant van het hotel.

Dat is echt veel meer dan via diverse websites.

• kriti

What you pay is what you get.

Bij heel goedkoop zou ik m'n vraagtekens zetten. Kan ook duurkoop worden.

• SuzieQ

Dit zijn gewoon low season aanbiedingen.

Beide bedrijven zien er goed uit, 1 is ook Nederlands.

• Arthur

Als je €245 betaald voor 1 week wordt je flink het vel over de oren getrokken, tussen de €20 en €25 per dag cat A bij een week huur is meer als zat. En dat er een Nederlandse verhuurder bij zit zegt niks, het enige wat wat ze doen is jou in het Nederlands te woord staan. De rest is het zelfde.