Scheepsyournaal

• Sophia en Ritchy

Hallo landgenoten schipbreukelingen en opvarende.

Hier een bericht van captain Jack, de Hollandse bar/restaurant Aan de boulevard van almeryda, we zijn hier gestrand enige volle maandagen geleden, en hebben de zomer, tot zover overleeft het valt niet mee met al die vreemde landrotten hier die alleen maar Grieks praten, maar alles went en ze beginnen ons aardig te vinden.

We hebben maar besloten hier te overwinteren en mogelijk zelfs nog langer als verstekelingen hier te blijven, de zon en het natte zout heeft een positieve werking op ons.

Via collega schippers, lees piraten wordt ons restaurant met bar bevoorraad met Hollands eten, alles wat een Hollandse snackbar heeft kunnen wij serveren, mist u de fricandel speciaal, kom langs, maar ook voor een bami of nassi Goreng, kunt u bij ons terecht.

Onze openings tijden voor de winter zijn, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag open van af 16.00 uur tot laat.

Vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 12.00 uur open tot laat.

Wilt u gebruik maken van onze scheepskok reserveer dan, ivm met een rum probleem.

In november zijn er 2 vrijdagen met bbq, voor het goede doel, een 3 gangen menu met oa spareribs, kosten 15,00 per persoon, er is een veiling van alle hande leuke dingen live music en karaoke, meer details volgen.

Wel nu genoeg tekst het dek moet schoon en enige opvarende dienen gekielhaald te worden.

Yahoo, van captain Jack

• elindalo

……………………………

• Harry

Gratis reclame op Pb, Sanoma, etc.

www.2crete.nl

willekeur, vriendjes…………..

1300 pagina's in de min

• kriti

Zijn er eigenlijk wel Nederlandse touroperators die Almirida aanbieden?

• Ivonne Bouw

Nou Arke reizen heeft volgens mij hotel Almyrida Beach (niet zeker) maar in Kalives en dat is 5 min. rijden van Almyrida heeft Ross Holidays Kalives Appartments.

• Gradus52

(tu) Yep

• Henk

Hee Captain Jack,

Klinkt goed.

Als verstekeling hier in Kalives is het goed om met ‘mede lotgenoten’ tijd door te brengen. Mijn schip is lang geleden al gestrand op de Kretenzer kust. We waren nog net in staat om de container met spullen op het strand te trekken.

De grote blonde captain van mijn ‘verloren’ schip kielhaalt mij hier nog met regelmaat en laten we de rum nog ruim vloeien. We komen snel bij jullie de zeilen strijken en trekken de kok achter z'n kombuis voor een overheerlijke kroket of iets anders.

Henk

• Nancy

AHOY. Kijk, dat is nou leuk!!