Schilders en timmermannen

• info@villaadonis.nl

Dag allemaal,

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt… dus stel de vraag ook maar op het prikbord.

Ik ben op zoek naar schilders en timmermannen die vanaf 3 september aan de slag willen in ons vakantiehuis. In een periode van ongeveer een week zou ik graag een soort van pergola / overkapping willen plaatsen (tekeningen aanwezig) en de keuken, deuren en misschien ook de wanden geverfd willen hebben. Daarnaast een handige man (maar dat kan ook de timmerman of de schilder zijn) voor het in elkaar zetten / plaatsen van nieuw meubilair. Ik ben aanwezig, maar helaas niet capabel (een te dikke zwangere buik) om zelf het werk te verrichten.

Omgeving Rethymnon, op korte afstand van Perama.

Hoor heel graag of jullie mensen uit deze omgeving kennen die graag aan de slag gaan met deze werkzaamheden. Mochten de mensen alleen Grieks spreken dan is dit geen enkel probleem!

Alvast bedankt voor het meedenken! Monique

• saskia

Kijk eens op de site van www.creteconstructions.com

• info@villaadonis.nl

Dankjewel voor je tip, Saskia. Analipsi is nog best een flink stuk van Rethymno.

• saskia

Zeg nooit nooit. Misschien hebben ze interesse. En misschien handig nederlands tot nederlands

• Loes

Ik ben geen man. Maar wel meubelmaakster / timmerman (vrouw)

Mocht je in december nog meubels hebben die in elkaar gezet moeten worden …..

Zwaar werk (zoals een pergola) doe ik niet meer. Leeftijd en artrose verhinderen dat.

Ik ga in december naar het oosten van Kreta, naar mijn huisje in Stavrohori, maar kan ook op Chania vliegen.

Maar ik hoop voor je dat je tegen die tijd alles voor elkaar hebt.

• Limoni

Ik woon bij je in de buurt. En ik ben bouwkundige / timmerman.

Berry