Beste Gert en Marianne,
Helaas komt ook in Nederland dierenmishandeling en verwaarlozing plaats, indien mogelijk probeer ik een steentje bij te dragen om dat tegen te gaan.Wij hebben ons leven lang al huisdieren waar wij tot hun dood ( soms laat je ze onnodig lijden omdat een hond of kat niet snel aangeeft pijn te hebben) zo goed mogelijk voor proberen te zorgen
Wij gaan voor het eerst naar Griekenland ( Kreta ) Om een aantal dieren vanaf Kreta mogelijk wel een liefdevolle verzorging in Nederland te geven hebben wij wel positief op de vraag van Sakia gereageerd, ons kost het waarschijnlijk niet eens een uurtje van onze tijd,
Ook op onze andere vakanties in landen binnen en buiten europa hebben wij omstandigheden gezien waar je de dieren niet om benijd.
Echter meenemen was niet mogeijk ivm inentingen, tijdschema ed.
Hopenlijk hebben wij de vraag van Sakia op tijd gezien en kunnen wij op onze terugvlucht wel wat betekenen.
Ik heb me wel aangemeld bij Saskia om honden mee te nemen, kan zelf helaas geen hond of kat plaatsen, de honden hier in Nederland hebben een beter leven dan de honden en katten in diverse andere landen. Dit gaat niet ten koste van datgene wat ik hier in Nederland kan doen
Uiteraard willen wij (indien mogelijk) ook graag zien hoe Saskia en Marie hun best doen om de verwaarlozing van dieren op Kreta tegen te gaan en ze een hart onder de ( dieren).riem steken.