kleine hulp groot geluk

• saskia

Zijn er nederlanders, die deze zomer nog even op familiebezoek gaan naar Nederland?

Of ga je samen met de familie de kerst doorbrengen in Nederland?

Of om wat voor redenen dan ook ga je naar Nederland. Er zijn hier hondjes, die verwacht worden door hun baasjes in Nederland.

Het enige wat ze willen is een vlucht naar Nederland. Het kost je niks, het kost je geen moeite. En in Nederland staat de stichting de hondjes op te wachten om ze naar hun baasje te brengen. Er is nog nooit een hond achtergebleven op het vliegveld en er is nog nooit een hondje in het asiel beland.

• GERT EN MARJANNE

Ik hoor maar dat de asiels in Nederland vol zitten met honden en katten waarom gaan we dan deze honden naar Nederland halen ?

Het is zielig voor deze beesten maar dit is ook voor de honden hier in het asiel.

Laten we nu eens eerst hier deze beesten onder brengen.

• ceeswag

Beste Gert en Marianne,

Helaas komt ook in Nederland dierenmishandeling en verwaarlozing plaats, indien mogelijk probeer ik een steentje bij te dragen om dat tegen te gaan.Wij hebben ons leven lang al huisdieren waar wij tot hun dood ( soms laat je ze onnodig lijden omdat een hond of kat niet snel aangeeft pijn te hebben) zo goed mogelijk voor proberen te zorgen

Wij gaan voor het eerst naar Griekenland ( Kreta ) Om een aantal dieren vanaf Kreta mogelijk wel een liefdevolle verzorging in Nederland te geven hebben wij wel positief op de vraag van Sakia gereageerd, ons kost het waarschijnlijk niet eens een uurtje van onze tijd,

Ook op onze andere vakanties in landen binnen en buiten europa hebben wij omstandigheden gezien waar je de dieren niet om benijd.

Echter meenemen was niet mogeijk ivm inentingen, tijdschema ed.

Hopenlijk hebben wij de vraag van Sakia op tijd gezien en kunnen wij op onze terugvlucht wel wat betekenen.

Ik heb me wel aangemeld bij Saskia om honden mee te nemen, kan zelf helaas geen hond of kat plaatsen, de honden hier in Nederland hebben een beter leven dan de honden en katten in diverse andere landen. Dit gaat niet ten koste van datgene wat ik hier in Nederland kan doen

Uiteraard willen wij (indien mogelijk) ook graag zien hoe Saskia en Marie hun best doen om de verwaarlozing van dieren op Kreta tegen te gaan en ze een hart onder de ( dieren).riem steken.

• GERT EN MARJANNE

Ik ben een andere mening toegedaan laten we eerst de asiels hier eens helpen om van hun dieren af te komen.

Snap dus echt niet als je in de asiels kijkt dat je een hond uit het buitenland wild hebben, vind het ook vreemd dat

dit zomaar kan en de asiels blijven zitten met deze beesten hier. Misschien dat hier toch wat meer toezicht op moet komen.

• Dik

Goede avond Saskia

Ik ga even NIET in of het wel of niet nodig is om dieren naar Nederland te transporteren, ieder zijn eigen mening!

Maar voor wat de winter betreft: als je de tarieven bekijkt van Aegean met overstap op Athene EN Munchen tegen prijzen van heb ik jouw daar, zal je weinig mensen vinden.

Hoe staat het met het afhalen in Düsseldorf en/of Brussel, want daarop vliegen is stukken voordeliger !

Zomaar even een TIP om te onderzoeken !

veel succes ermee

• ber&leen

Hoi

Ik ben het met je eens in nederland zitten de asiel s vol met honden en katen

Waar om niet hier een hond halen wat gebeurd er als de mensen die die hond na 3 maande niet meer wil

Mogen ze dan terug naar kreta

Maar dit gebeurd niet alleen op kreta maar de dieren uit heel Eu komen naar nederland

Daarom zitten de asiels hier vol

• elindalo

Wees tevreden dat alleen maar de honden en katten nr NL komen, bij ons komen de baasjes mee …>:D<

• GERT EN MARJANNE

De dieren bescherming is hier ook niet blij mee met deze gang van zaken.

Zij blijven ook met deze dieren zitten, misschien zouden zij dit aan moeten kaarten

in Den Haag dat hier een oplossen voor gevonden moet worden.

• Loes

Als ik het goed lees :

Het hondje heeft in Nederland al een ‘baasje’.

Ik kan eind Januari 2014 wel een hondje meenemen naar Nederland.

Of zijn het meerdere hondjes …… zodat er een kans is dat ik op het vliegveld met hondenriemen om mijn benen gedraaid niet meer verder kan lopen …

• saskia

Hoi Loes,

Dank je wel voor je berichtje.

Mail me even prive saskiarapanakis@hotmail.gr