Asterias village

• Luus33

Wie heeft er ervaring met Asterias village in Koutouloufari/Piskopiano?

Is dit een aanrader?

Alvast bedankt voor de info…

Gr, Luus

• Wibo Kalyves

Luus,

ga even terug naar de discussielijst, en zoek rechtsboven naar Asterias.

Deze vraag komt namelijk regelmatig terug.

Succes

• Luus33

@wibo, dan doe ik waarschijnlijk iets fout want ik kan er niks over vinden…

• Wilma

Hi Luus , als je alleen ,, Asterias ,, intyp zoals Wibo zei…. zonder village er bij …komt er wel wat tevoorschijn … maar de meeste berichten hierover zijn van alweer 2a4 jaar terug..

Misschien had je het zelf ook al opgezocht?

Bij Zoover kan je recentere berichtjes hier over lezen … Daar zijn de berichten wel redelijk goed hierover ….

http://www.zoover.nl/griekenland/kreta/koutouloufari/asterias-village-resort/appartement…

• Ofi Kreta

Verder is dit gewoon een prima complex met nog beter personeel.

• Luus33

Ok, bedankt! @ Wilma, ik heb inderdaad al veel over deze acco gelezen, eigenlijk allemaal goeie dingen..

Een kennis van ons zit er op dit moment dus daar ben ik ook benieuwd naar.

Ik twijfel eigenlijk tussen 3 plaatsen voor volgend voorjaar; wederom naar Sissi ( nadeel geen echt strand), Koutouloufari/Piskopiano (nadeel niet direct aan zee) en Stalis/Malia, dat wel mooie stranden heeft maar misschien veel engelsen e.d.

Wat zou jij adviseren?

Groetjes, Luus

• Wilma

Hi @Luus, wil je niet een keertje naar het westen toe? dan weet ik er nog wel een paar op te noemen waar je direct aan strant zit :)

• chris

Ja Wilma, maar die Engelsen dan?

• Luus33

@Wilma, bedankt voor de tip maar we willen toch graag een beetje in de buurt van Sissi zitten.

We kennen daar een aantal mensen die we een paar keer willen bezoeken, vandaar..

@Chris, ‘die engelsen’ daar heb ik gewoon de schurft aan, die ruziezoekers…

Gr, Luus

• Leo

Luus 33 de schurft hebben aan mensen lijkt mij niet positief wij komen 20 jaar op Kreta en hebben nooit en probleem met ENGELSEN het ligt er maar aan hoe je met mensen omgaat .Je moet eens proberen mensen te behandelen zoals je zelf behandelt wil worden fijne vakantie Leo