wie is er op vakantie op Kreta?

• saskia

VLUCHTBEGELEIDERS GEZOCHT!

We zoeken mensen, die vliegen vanaf Heraklion of Chania op Kreta naar Schiphol of Eindhoven.

Een vluchtbegeleider neemt een hond of hondjes mee uit het buitenland naar Nederland.

Er zijn GEEN kosten aan verbonden en een vluchtbegeleider hoeft er zelf weinig aan te doen.

Op uw vlucht terug wordt er een kennel of leeftas bijgeboekt, de hond wordt door een vrijwilliger naar het vliegveld gebracht en u wordt daar geholpen bij het inchecken van de kennel of leeftas met de hond of de puppies.

Uzelf hoeft in Nederland alleen de kennel of leeftas mee te nemen van de bagagehal naar de ontvangsthal.

Daar wordt u opgewacht door een vrijwilliger, die de hond (-en) in ontvangst neemt.

Gaat u op vakantie en wilt u ons helpen de dakloze hondjes een goed huis te geven in Nederland door hem of haar mee te nemen?

Neem contact via

Engelstalig; Marie Laurence Samuelson 697 070 7021

Maries.doggies@gmail.com

Facebook Marie Laurence Samuelson

Nederlandstalig; Saskia Blommesteijn Rapanakis 693 621 87 21

Saskiarapanakis@hotmail.gr

Facebook Saskia Rapanakis Blommesteijn

• ceeswag

wij ariveren 4 september en vertrekken 18 september , we verblijven in Piskopiani

• saskia

Hoi Cees, hartelijk dank voor je reactie. Geweldig. Mag ik vragen met welke maatschappij je vliegt?

• ceeswag

Corendon, ik heb op je facebook gereageerd

• saskia

Helaas, kan ik je bericht nergens vinden. Het beste is om te mailen naar facebook dwarf of facebook Sinikka Brusman.Voor de zekerheid geef ik je ook mijn mailadres saskiarapanakis@hotmail.gr

• Wilma

Saskia, (misschien een tip) ;)

Niet iedereen heeft Facebook…of willen niet direct met hun mailadres reageren ….

Als je je even registreer voor deze site (dan krijg je ook een streep onder je naam) , dan kunnen die mensen je eerst via een pb benaderen …. dan heb je misschien wel kans dat er meerdere mensen je willen benaderen …

• saskia

Hoi Wilma, ik heb geprobeerd te registreren, maar er is en storing. Ik heb de webmaster een mailtje gestuurd om mij te helpen.

• saskia

Hoi Cees, zou je asjeblieft mij kunnen mailen saskiarapanakis@hotmail.gr of naar facebook saskia rapanakis blommesteijn. Je zou ons geweldig kunnen helpen door een hondje te begeleiden. Excuses voor het ongemak