weet iemand hoe ver het klimmen is naar Ida village 1 en 2
ligt het erg hoog
Had net in het andere draadje gereageerd. Het ligt dus niet erg hoog. Vijf minuten en je bent beneden (misschien zelfs nog wel korter). De weg naar boven is wel wat steil, maar heel goed te doen. En het is maar een kort stukje. Als je nog meer vragen hebt over Ida Village e.o. dan hoor ik het wel! Wij zijn er meerdere keren geweest.
hoi Carin,
hier heb ik wat aan bedankt voor deze informatie
heb ik dus nog wat vragen
waar kom je ongeveer beneden uit?
normaal zit ik altijd in een wat kleinschalig complex
hoe groot is dit complex eigenlijk en ik reis alleen heb je nog aanbevelingen van kamers
bv goed uitzicht of lekker rustig, gunstig gelegen enz..
Bijgaand hun website, maar misschien had je deze zelf ook al gevonden: http://www.ida-village.nl
Het is redelijk kleinschalig, 60 appartementen. Als je naar beneden loopt en je steekt de weg over dan kom je uit bij Star Beach. Loop je bij Star Beach verder door naar rechts, dan kom je bij een paar leuke zandstrandjes (mocht je niet van Star Beach houden ;-)). Wij gingen trouwens bijna elke avond de heuvel op en dan eten in Koutouloufari. Zo gezellig daar (maar misschien ken je het wel). Maar goed, ik wijk af… Je vroeg niet om tips… ;-)
Wat appartement betreft vind ik last advies te geven. Er zijn heel veel leuke plekjes in ieder geval. Met balkon en met terras. Er zijn appartementen met uitzicht op zee, maar ook met uitzicht op het zwembad en de zee. Je hebt rustige plekjes, maar ook drukkere. Het is maar net wat je wilt. Alhoewel ze de appartementen vantevoren indelen en je op dat moment niet de keuze hebt om te kiezen. Je kunt eventueel contact met ze zoeken via hun website en je voorkeur aangeven. Niet geschoten is altijd mis!
Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel!
Carin,
hartstikke bedankt voor je duidelijke uitleg nu weet ik waar ik zit.
Kom al jaaaaren op Kreta maar meestal oud chersonisos
mijn vrienden hebben sinds enkele jaren in koutouloufari hun restaurant oneiro
ga meestal met hen mee naar een klein strandje iets voorbij lychnos museum
en met haar broer ging ik vaak tussen de middag eten bij een strand taverna in malia ()
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?