Lopen naar Koutouloufari

• Ofi Kreta

Weet iemand hoever het lopen is van Aqua Sun Village naar Koutouloufari centrum?

• Ofi Kreta

Kees jij als inwoner van Koutouloufari kan de bovenstaande vraag zeker wel beantwoorden. Het gaat om de afstand/tijd die we kwijt zijn om met 2 jonge kinderen(7 en 9)te wandelen van Aqua Sun Village naar Koutouloufari.

• Kees

Geen idee waar je de info vandaan haalt dat ik in Koutouloufari woon maar dat is dus niet zo.

Ik ken de omgeving redelijk goed dat is alles.

• Arthur

Als je dit bedoelt kijk eens op de kaart.

http://www.grieksegids.nl/reizen/hotel-aquasun-village-chersonissos-kreta.php

even naar onder scrollen zie je de plattegrond

• Wilma

Handig het platte grondje van Arthur …. Ik heb het even bij google earth opgemeten … vanaf Aqua Sun Village is het centrum ca 1 km

• Kees

Lijkt me erg belangrijk in je vakantie hoe ver het is van A naar B niet dus.

• chris

Ach Kees,

voor mensen bijvoorbeeld met een beperking, rugklachten, hartklachten, een houten been etc. Er zijn duizend redenen waarom dat voor iemand belangrijk kan zijn.

• Ofi Kreta

Hallo Kees, Wij vinden het wel belangrijk om te weten welke afstand het is. Kennissen zitten in Koutouloufari. En we willen sávonds nog wel een paar keer naar dat leuke dorpje toe. Auto hebben we pas later in de week.

• Ofi Kreta

Hallo Kees, Ik haal de info uit een andere vraag over Koutouloufari.

Je antwoord was: Ik ga niet bij Mezes eten, en ezeltje rijden in Potamies al helemaal niet, ik woon hier

• abil

ik vind het ook belangrijk om te weten

als je iets elke dag moet lopen

daarom mijn vraag: weet iemand hoe hoog Ida village 1 en 2 ligt

hoever dit lopen is naar beneden en vooral weer omhoog