Nieuw wandelboekje Chania

• Berendw

Het is eindelijk zo ver, ons vierde boekje Discover Chania…on Foot is klaar. Prachtig gedrukt en we zijn er erg blij mee! Het gidsje (in het engels) heeft veel historische informatie en 7 stadswandelingen in deze prachtige stad. De wandelingen zijn voorzien van gedetailleerde kaartjes en veel Kleurijke foto's.

Het boekje is verkrijgbaar via www.discoveronfoot.com en vanaf morgen beginnen we met het verspreiden van het boekje in verschillende winkels in Chania (oa Mediterraneo, Pelekanakis) en andere winkels in bv Apokoronas (Almyrida, Kalyves en Vamos).

Op naar het volgende boekje!!

• Wibo Kalyves

Hallo Berend,

Gefeliciteerd met deze nieuwe uitgave in de serie Discover?????……. on foot.

Het ziet er zo op het eerste gezicht geweldig uit.

Van de week even naar Papyrus in Kalyves om een echt exemplaar in handen te krijgen.

Succes met de verkoop van dit nieuwe werk.

Groet

Willem

• chris

Ik ben reeds in het bezit van dit fraaie boekje. Ziet er zeer goed uit, mooie wandelingen. De fotografie is ookuitermate mooi verzorgd door de getalenteerde fotograaf Toine van der Meiden. Echt een aanrader. Tip: koop de hele serie,danhebje voor. Jaren een reden om steeds terug te komen naar de prachtige Apokoronas.

• nathalie

Beste Berend,

Wat leuk zeg, ik ga het boekje zeker aanschaffen. Wat is handiger voor jullie, ter plekke of via de webshop?

Groetjes van

Nathalie

• kriti

Binnenkort dan maar even naar Vamos rijden! Ik heb in elk geval genoten van de boekjes Discover Kalives & Almirida on Foot en Discover Vamos on Foot. Heb ze vrijwel allemaal gelopen, geweldig!

• Berendw

Wat voor jou het beste is! Woon je in Nederland? Dan via de webshop en heb je het alvast in huis. (wel een paar euro extra verzendkosten). Ben komende week wel in zuid Kreta met een groep en kan iets langer duren).

En anders is het hier goed verkrijgbaar in Chania (Pelekanakis, Mediteraneo, News Stand), Vamos (toeristen bureau), Almyrida (Pear Tree en Chrysalis) en Kalive (Orion). Meer winkels komt nog.

Groetjes,

Berend

• Baukje Vrij

Wat fijn Berend!!! Ik hoop dat ze ook in de buurt van Georgioupoli en Kavros te koop zijn. Gefeliciteerd, ik kan me al verheugen op de winterperiode waarin we weer volop tijd hebben om te wandelen.

• Berendw

Als het goed is een deze dagen bij Anna Market in Georgioupolis en bij Trip to Dream in Kavros.

• nathalie

Beste Berend,

Bedankt voor de info!

Ik bestel het boekje via de webshop en zal er rekening mee houden dat het even kan duren. Hoe meer voorpret hoe beter :) Hoe lang zijn de routes van de andere boekjes ongeveer? Normaal lopen we erg veel, maar vanwege een ongelukje vorig jaar (op Kreta) ben ik wat minder mobiel. Chania wil ik sowieso aanschaffen, maar als de routes niet al te lang zijn, dan zijn de andere boekjes misschien ook een optie…..

• kriti

@ nathalie: het leuke van deze boekjes is juist dat het helemaal niet enorm moeilijke wandelingen zijn. Ze variëren van 1 tot max 3,5 uur en er staat ook overal duidelijk bij vermeld wat voor soort paden het zijn (easy tracks / easy landroads etc), en indien van toepassing de maximale klim/afdaling.

Inmiddels heb ik het boekje van Chania, erg leuk en vooral in Chania kun je er zo lang over doen als je wilt, voldoende terrasjes & tavernes onderweg ;-)