Kreta enquête

• Tim

Beste forumlezers,

Wij zijn studenten van de opleiding hoger toeristisch en recreatief onderwijs en wij doen onderzoek naar het imago van Chersonissos, Kreta. De enquête duurt ongeveer 5 minuten. Ook als u niet in Chersonissos of in Kreta bent geweest kunt u de enquête invullen. Door het invullen helpt u ons met het verzamelen van waardevolle informatie over uw vakantie interesses. Uw bijdrage speelt een rol in het strategisch plan ontwikkeld voor The Tourism Board Region of Crete

De enquête vind u hier: Kreta enquête

alvast bedankt voor het invullen.

• Annieta

Ik heb de enquete bekeken,maar af en toe wel een beetje vreemde vraagstelling.Je het nl het oude (Boven) en beneden Chersonissos.

Dat is een wezenlijk verschil.

En je kan heel vaak Chersonnisos bezoeken voor een krantje of een kopje koffie in de ochtenduren(Beneden dus)maar dat wil dan niet zeggen dat je daar ook je vakantie geboekt hebt.

Dus de antwoorden op de vragen geven dan een verkeerd beeld lijkt mij?

Groetjes Annieta.

• Xander - Moderator

Dit is een enquête in het kader van een schoolopleiding. Zeer waarschijnlijk jonge mensen.

Ik ben er daarom zonder meer van uit gegaan dat hier ‘het’ Chersonnisos zoals ook bekend van de bekende TV serie ‘Oh Oh Cherso’ wordt bedoeld.

Ik heb bij het invullen in ieder geval gedaan alsof het om het geruchtmakende dorpje gaat.