App. Sunset Suites in Platanias

• maribelle

Hallo,

Wie is al eens in bovenstaand app. complex geweest en kan mij hier wat meer over vertellen?

Ziet er nl erg goed uit, helaas staat nergens een recensie vermeld.??

Wie oh wie kan mij meer vertellen,mijn vriend en ik willen eigenlijk wel graag de reis boeken…

Is het goed gelegen in Platanias, is Platanias leuk??

Alvast erg bedankt.

gr Maribelle

• Wilma

Hallo Maribelle,

Over het plaatsje Platanias is een paar weken geleden al veel over verteld ….en is het afgelopen jaar en jaren ervoor al veel over geschreven op dit pb … kijk hierna maar even in het blokje ,,zoeken,, (rechts boven) ;)

Over ,,Sunset Suites,, in Platanias zijn wel wat beoordelingen te vinden maar hoofdzakelijk buitenlands b.v van tripadvisor. ….zoals ik het bekeek logeren hier vooral veel Engelsen en Scandinaviërs

Is app Bueno of /en Bella Casita…in Platanes nu van de baan??

Gr

• Dik

Wilma

Ik dan deze keer GEEN advies geven over Platanias, deze ligt bijna 100 km verder weg, aan de west kant van Chania, is erg verwarrend ook in de reisgidsen,

ik adviseer de mensen dan ook meestal om onder Rethymon te kijken of Chania, dan kom je ze OOK tegen en staat het erbij hoever het van de stad ligt.

Dan weet je zeker dat je goed zit, door ervaring leert men, hebben al meer gasten gehad die wel “even” langskomen en dan na 1 uur bellen , hebben het nog steeds NIET gevonden>:D<

• maribelle

Hai Wilma,

Weer bedankt voor de info!

Ja, idd Bella Casita en Bueno zijn van de baan…..leken mij wel erg leuk, maar na het zien van het filmpje (super bedankt) kregen wij onze bedenkingen…zag er goed uit hoor, maar zo groot complex,ik bedoel; uit meerdere app. kom je dan daar naar het zwembad toe….uiteindelijk hebben wij de keuze laten vallen op een app. in de buurt van Chania.

Sterker nog, we hebben vandaag geboekt! Sunset Suites. Ik had idd Engelse recencies gevonden en het is denk ik voor het eerst bij Sunweb opgenomen ..maar ach, wij vonden het er leuk uitzien en hebben ons suf gegoogled, weten inmiddels waar het ongeveer ligt…hebben erg getwijfeld omdat we begrepen dat Platanias drukker is dan bv Agia Marina, maar uiteindelijk toch een keuze gemaakt. En ach, we gaan een week, waarvan we misschien wel 3 dagen een autootje gaan huren….een paar keer naar het zwembad en strand en de week is voorbij….de prijs was ook erg aantrekkelijk:)-D wat goed uitkomt omdat ik momenteel geen werk heb.

in 2006 was ik eerder op Kreta maar dan in Malia, kan jij mij nog een tip geven over wat wij echt moeten gaan zien vanuit Chania? Wij hebben bewust voor deze kust gekozen om zo de andere kant van het eiland te bekijken, wow, ik heb er echt zin in…..24 juni vertrekken wij!

Groetjes Maribelle

• Wilma

Maribelle,

Gefeliciteerd met jullie beslissing ..het ziet er idd mooi uit ;).ook in Platanias zal je het best naar het zin gaan hebben !

Als jullie dan 3 dgn een auto, gaan huren heb ik nog even hieronder de leuke routes die jullie eventueel kunnen gaan doen (die ik even hebt gekopieerd ) vanuit het bericht van Nathalie..

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Als je c.a in de hoek van ,,Platanias /Agia Marina /Maleme,, gaat logeren is dat een mooie uitvalbasis om vele mooie autotochten te maken naar verschillende routes naar het zuiden toe bv richting Elafonissi… Paleochora.. of ietje dichterbij (onder deze plaatsen afzakken) richting richting Meskla door de Therisokloof = Zooo mooi !

En je zit ook zo op het schiereiland Akrotiri .. en dan (omhoog) richting Stravos Waar de film Zorba de Griek is opgenomen ….of op dat Eiland naar rechts beneden … via Souda omhoog naar Marathi =(ca 2km onder het vliegveld) … daar is een heel leuk/mooi strandje ,waar je ook heerlijk kan eten en met de auto zit je daar zo..

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-