Hallo gaat 22 mei voor t eerst naar kreta koutouloufari. Mijn vraag is. Is t echt zo uitgestorven dat t niet meer leuk is. Hoop t niet kan geen auto rijden dus hoop dat t beetje leuk in de omgeving is. Dank je
Goede morgen.
Koutouloufari is absoluut niet uitgestorven, het is een zeer leuk en gezellig vakantiedorp met een hele leuke oude kern met vele restaurantjes winkeltjes enz enz.
Het ligt 10 minuten wandelen van de volgende dorpjes af zoals Piskopiano oud Hersonisos enz.
ook deze dorpjes hebben leuke oude dorpskernen.
Je kan er erg goed wandelen in de omgeving wel een beetje conditie hebben want het is behoorlijk heuvelig.
Als je van vakantie drukte houd Hersonisos is ongeveer 10 minuten lopen vanuit Koutouloufari is het een makkie dan loop je naar beneden terug ga je de berg op en is het een steile klim.
Ken de omgeving zeer goed woon er al 5 jaar meer info gewenst vraag maar.
Dag Jannie,
Even ter aanvulling op de waardevolle info die KeesH al gaf, wij hebben kennissen die een restaurant in Koutouloufari runnen. Van hen hoor ik dat nu al (16 april), de eerste gasten het leuke dorpje beginnen te bevolken! Op 22 mei kan je daar dus zéker je hart ophalen en genieten van gezelligheid alom! Geniet alvast van het vooruitzicht……
Er zit nu ook een excursiebureau in Koutouloufari, gerund door Nederlanders en Belgen,
bekend van de Hollandse jeepsafari en de Aposelemis kloof.
Het is te vinden op het kleine pleintje naast de heerlijke koffie van Ben spekman “Rahati”.
Zij bieden vele excursies aan, dus wil je er eens uit, loop even bij hun langs.
Je kan op hun website zien waar het precies is.
Hallo Kees,
wij gaan met de kinderen 12 en 16 jaar op 6 juli 10 dagen naar Koutouloufari en willen een auto huren waar kunnen we dit voor een redelijke prijs goed doen en wat kost dit ongeveer.
en weet je nog leuke bezienswaardig heden waar we mooi naar toe kunnen zo als een kloof.
zijn er nog leuke eet gelegenheden waar je voor een redelijke prijs goed en vertrouwd kunt eten het laatste is heel belangrijk omdat mijn vrouw darm klachten heeft.
groet Antoni
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?