Zorbas Island.

• Luus33

Ik kwam laatst toevallig terecht op de site van ‘zorbas island’ appartementen. Het zag er allemaal heel leuk uit.. Ik denk erover hier misschien volgend jaar voorjaar hier heen te gaan. Wie is hier geweest en kan me hier meer over vertellen?

Het nadeel is dat je geen pakketreis hierheen kunt boeken..

Graag info, alvast bedankt..

Groetjes, Luus

• chris

Eh, waar mogen deze appartementen zijn gesitueerd op dit grote eiland? Enne, je weet, elk nadeel heb zijn voordeel..

• Xander - Moderator

Zorbas island ligt tussen Gournes en Kokkin Hani. Noordkust ten oosten van Heraklion dus.

• sasblommesteijn@hotmail.co.uk

Zorbas Island is een zeer verzorgd appartementencomplex. Net buiten het complex ligt een superleuk strand waar ik altijd ben met mijn kinderen. Ben namelijk zelf woonachtig in Heraklion. Je zou eens sunweb.be in de gaten kunnen houden. In de maand mei hebben ze retourtjes voor 175,00 per persoon van Brussel-Heraklion.

• Arthur

Ik heb al vaker over dit complex geschreven, prachtig gelegen, geen drukke straat tussen de app en de zee en een heerlijk zwembad.

Nienke en Erik doen hun best om het de gasten naar de zijn te maken.

Een echte aanrader dus.

• Luus33

Oh, dat wist ik niet @arthur, dat je hier al meer over hebt geschreven.. Dus het is van Nederlandse eigenaren begrijp ik. Het ziet er idd heel leuk uit op de site! Is het vergelijkbaar met Sissibay, of weet je dat niet?

@sasblommesteijn, ook bedankt voor de tip. Als je daar woont en dat jouw favo strand is, dan moet het wel mooi zijn!

Helaas gaan we pas volgend jaar, ik neem aan dat die tickets voor mei dit jaar zijn..

Groetjes, Luus