franchise

• Henk

Oké, sorry allemaal.

Maar soms heb je gewoon een melige bui. Zal het niet meer doen……oke?

• Henk

Daar heb je ook gelijk in, we zijn een beetje melig.

Maar, een grapje op z'n tijd moet kunnen. Zolang we maar niet beledigend zijn of anderszins.

Vanaf een warm Kreta beloof ik beterschap………

• Bart

Ik vind @Henk de eerste reactie op deze draad: “Een cursus Nederlands zou ook geen kwaad kunnen na al die jaren Kreta”, nou niet echt getuigen van respect voor de vraagsteller! Maar deze inschatting kan natuurlijk ook aan mij liggen…..

• katerina

lekker belangrijk zeg!

ik heb te snel getypt en niet na gekeken.

maar kan tegen commentaar hoor dus no problem

• Henk

Daar heb je in principe gelijk in Bart, zij het niet dat de opmerking geschreven is door de persoon met een duidelijke knipoog.

Zie de smiley aan het einde van de zin. Laat onverlet dat we altijd voorzichtig moeten zijn met wat we neerschrijven.

Mocht ik in deze draad onverhoopt zelf té ver zijn gegaan, dan ben ik de eerste om daar direct mijn excuses voor aan te bieden aan de starter van dit onderwerp. Maar, uit de laatste reactie van Katerina mag ik opmaken dat zij dit allemaal met een grote knipoog leest. Katerina, soms zijn we stout maar meestal bedoelen we het wel goed. In ieder geval een fijn weekeinde en voor de mensen in Nederland een hele mooie zondag.

• Kees

Ach Henk ik reageer niet eens meer op deze man, hij maakt er een sport van om mij regelmatig tot op het bot te beledigen en uit mijn tent te lokken, niet alleen hier maar diverse forums en zijn antwoorden naar mij toe worden dan ook regelmatig verwijderd door de beheerder.

Zijn eigen handtekening onder alle berichten vind ik wel een uitspraak die hij zelf eens goed moet opnemen in zijn gedachte.

die handtekening is de volgende.

Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd….. (tu)

Wens je een fijne zeer mooie zondag toe op ons mooie zonovergoten Kreta.

• Arthur

Ik ben toch wel nieuwsgierig wie achter de naam Cathy zit, waar ze woont en waarom ze teruggaat, en natuurlijk wat ze wil.