taxi-prijzen

• Paula

Beste mensen

Wij gaan in juni naar Kreta en komen 's avonds laat aan in Heraklion met een transfer van 2 uur naar ons hotel dat 50 km verder op ligt. Is dit betaalbaar met taxi? 2 uur met de bus en dat voor een rit van 50 km is erg lang. Ik heb het prikbord al voor info doorgespit en iemand heeft hier ook een link over taxiprijzen gepost maar deze website is in het grieks. Wie heeft er informatie voor ons?

Paula

• Kees

Dat kost je momenteel tussen de 65 en 70 euro voor max 4 personen.

Op het vliegveld staat het bij de taxistandplaats aangegeven wat ze mogen rekenen en goed opletten want vooral laat in de avond rekenen ze zomaar het dubbele tenminste dat proberen ze.

Het blijven kleine criminelen sommige taxichauffeurs :D

• Xander - Moderator

Kijk eens op deze website, een prijslijst in het Engels. KLIK

• Arthur

Paula, moet je toevallig naar het oosten? dan heb ik wel een goede tip voor je.

• Xander - Moderator

@ Arthur

Old truckers always want to drive (tu)

• Paula

Bedankt voor jullie reacties. Vooral de Engelstalige website is erg handig en duidelijk.

Paula

• Arthur

@Xander ik rij zo weinig mogelijk, als we ergens heengaan zit ik bijna altijd op de bijrijdersplaats en dat bevalt prima na meer als 40 jaar en dik 5 mln km achter de kiezen.

• cv12345

Hi Arthur,

Wij zijn zeer geinteresseerd in jouw tip - wij moeten 20 aug van Heraklion naar Agios Nikolaos…. Hoor graag meer.

Groeten,

Christine

• Joke Lyraraki

Hallo Christine,

Kijk eens op www.herakliontaxi.com.

Joke

• Arthur

Ik stuur je een PB.