Maribelle
Evelin zegt mij in eerste instantie even niks, moet ik naar de foto's gaan kijken.
Ermis, is een gebouw in een straatje, aan het begin is het zwembad met receptie, erg eenvoudig
Bella casita, tja dat staat er goed aangeschreven, er zijn een aantal nieuw gerenoveerde appartementen, het ligt aan een voor openbaar verkeer afgesloten straat, van de hoofdstraat tot aan het strand
het hele complex bestaat uit een gebouw of 10 waarvan één van de zonen, de andere hebben uitgekocht, het is eigenlijk een PRIVE dorpje, erg gezellig en zeer goede service.
Ik doe het ook aanbevelen bij familie en kennissen die ons willen bezoeken, terwijl wij zelf 17 km verderop wonen, maar er is echt alles,
aan het begin aan de hoofdstraat een zeer goede supermarkt met elke dag vroeg vers brood, kranten, heeft een eigen groot zwembad met gratis ligstoelen, en je loopt zo het strand op,
mooi zand strand met ligbedden en zonnebedden tegen betaling, het enigste nadeel is dat je door de kiezelstenen het water in moet.
De bushalte van de openbare bussen is voor de deur en Rethymon is maar 5 km verder, maar in het dorp zelf zijn zoveel restaurants dat je voor 1 week wel 3 x p.dag kan uiteten om ze allemaal keuren.
De eigenaar is een jong iemand die werkelijk dag en nacht voor je klaar staat, heb het zelf meegemaakt, hij zet de wekker als zijn gastgen vroeg vertrekken om zij persoonlijk uit te zwaaien, en dat met
zo'n 65 kamers, petje af.
Misschien ben ik te opgetogen, maar ik krijg GEEN commissie, alles gaat via sunweb. Schrijf dit omdat het gewoon goed is, en dit eiland, zoals heel Griekenland kan goed extra toeristen gebruiken.
succes met je keuze
Dik