app.Evelin, Bella Castilla of Ermis

• maribelle

Hallo lieve mensen,

Wie o wie is in 1 van bovenstaande appartementen geweest??

Ik twijfel wat ze zijn allemaal leuk en betaalbaar voor 1 week in juni, ik vrees alleen dat Bella Castilla al bijna vol zit.

Graag jullie ervaringen?

Ik vond ze alledrie bij Sunweb, kon ze nergens anders goedkoper vinden, als dat wel zo is dan zijn jullie tips en adviezen zeer welkom :-)

alvast bedankt

groetjes Martha

• Xander - Moderator

In welke plaats op Kreta liggen deze accommodaties ?

Kreta is namelijk erg groot ;-)

• Dik

Maribelle

Evelin zegt mij in eerste instantie even niks, moet ik naar de foto's gaan kijken.

Ermis, is een gebouw in een straatje, aan het begin is het zwembad met receptie, erg eenvoudig

Bella casita, tja dat staat er goed aangeschreven, er zijn een aantal nieuw gerenoveerde appartementen, het ligt aan een voor openbaar verkeer afgesloten straat, van de hoofdstraat tot aan het strand

het hele complex bestaat uit een gebouw of 10 waarvan één van de zonen, de andere hebben uitgekocht, het is eigenlijk een PRIVE dorpje, erg gezellig en zeer goede service.

Ik doe het ook aanbevelen bij familie en kennissen die ons willen bezoeken, terwijl wij zelf 17 km verderop wonen, maar er is echt alles,

aan het begin aan de hoofdstraat een zeer goede supermarkt met elke dag vroeg vers brood, kranten, heeft een eigen groot zwembad met gratis ligstoelen, en je loopt zo het strand op,

mooi zand strand met ligbedden en zonnebedden tegen betaling, het enigste nadeel is dat je door de kiezelstenen het water in moet.

De bushalte van de openbare bussen is voor de deur en Rethymon is maar 5 km verder, maar in het dorp zelf zijn zoveel restaurants dat je voor 1 week wel 3 x p.dag kan uiteten om ze allemaal keuren.

De eigenaar is een jong iemand die werkelijk dag en nacht voor je klaar staat, heb het zelf meegemaakt, hij zet de wekker als zijn gastgen vroeg vertrekken om zij persoonlijk uit te zwaaien, en dat met

zo'n 65 kamers, petje af.

Misschien ben ik te opgetogen, maar ik krijg GEEN commissie, alles gaat via sunweb. Schrijf dit omdat het gewoon goed is, en dit eiland, zoals heel Griekenland kan goed extra toeristen gebruiken.

succes met je keuze

Dik

• Dik

Ja hoor, ik heb het gevonden.

heb al zitten denken, komt bekend voor dat evelin, nu ik lees dat er de duikschool bij is, valt het kwartje.

Het ligt aan de snelweg naast de Lidl, niet dat je er veel last van heb, want alle balkons zijn naar de binnenplaats gericht

Je kan het OOK kopen, heb je voor altijd een kamer, kijk hier maar, kan je gelijk zien dat het wel een tippel is naar het strand, maar goed te doen

http://www.kretaeiendom.com/index.php?product_id=443&group_id=5&keyword=hotel&type=5&price=300000-99999999&size=0®ion=0&bedrooms=0&distance_to_beach=0&page=800&action=show_product_details& zoek naar hotels Platanes

succes ermee

Dik

• maribelle

Heel erg bedankt voor je leuke berichtje DIk

gr Maribelle

• maribelle

Hallo Xander,

het ligt bij platanas/rhetmynon

• maribelle

Hallo Dik,

Op de site van Sunweb staat dat er een zandstrand is, klopt dit dan niet??

Er staat ook dat de bedjes en de parasols gratis zijn bij het app. klopt dat??

alvast bedankt,

Maribelle

• Wilma

Hallo Maribella,

Ik zou niet voor Ermis of Evelin kiezen omdat het idd tegen de drukke lintweg aan ligt , maar voor Bella Casita die is 1 straatje verderop gelegen . (rechts) Motakis Village

Bella Casita

Wij logeerde daar een jaar of 6 terug ook in dat gezellige rustige straatje bij app. Bueno , dat ligt precies t/o Bella Casita halverwege het straatje

Er is idd een (een lekker breed) zandstrand met bedjes en parasols , maar daar moet je wel voor betalen !!

Aan het eind van dat straatje .. tegen het strand aan..is een zwembad met een grote zonneweide… ook met bedjes en parasols die zijn wel gratis voor alle loge's van de appartementan van dat straatje .(die foto op SW van het zwembad is dus dit zwembad )

Zoover

type de namen van de app. maar even in op het ,,zoover balkje …rechtsboven ,, en kijk dan op de plattegrond …even inzoomen … dan heb je een beter inzicht ;)

• maribelle

Dank jullie wel voor de reacties! Ben er weer blij mee.