Tuinmeubilair

• info@villaadonis.nl

Beste allemaal,

We zijn op zoek naar nieuw tuinmeubilair voor ons vakantiehuis op Kreta. Bij de reguliere bedrijven zoals Almeco hebben we al even gekeken en ervaren de prijzen als hoog.

Ik zou zelf heel graag iets willen doen op een wijze waarmee het mes aan twee kanten kan snijden. Zijn er opties om zowel een loungeset als een grote eettafel en stoelen te kopen bij een bar / beach club die juist heel graag willen verkopen (spullen dienen natuurlijk in goede conditie te zijn). 't Is enkel een idee, ik heb geen idee of het mogelijk is en hoe dit zou kunnen werken. Iedereen die er kennis van heeft, laat het weten. Ik zou graag op een mooie manier iets willen bijdragen.

Hoor het graag.

Gr, Monique

• Dik

Monique

Ja ben het met je eens,, tuinmeubelen zijn hier niet erg scherp geprijsd, je kan in de uitverkoop in Juli bij de Carrefour wel goedkoop aan mooie dingen komen, maar dat is voor jouw

waarschijnlijk te laat voor het nieuwe seizoen.

Wat je wel kan doen, in Nederland M P afstruinen, daar zul je nu genoeg kunnen vinden en dan met Chris meegeven, denk dat je dan goedkoper uit bent, en hij komt binnenkort deze kant op.

Zou wel eerst even checken of hij nog ruimte over heeft, anders koop je wat, kan je het nog niet hier krijgen.>:D<

• Kees

In de Practicer kan je tuinmeubelen kopen van zeer goedkoop tot duur de kwaliteit is uiteraard gekoppeld aan de prijs.

• Janna

Als je in april of mei p Kreta bent kun je gewoon op een rustig moment een bar of restaurant -waar ze meubilair hebben wat je aanstaat- binnenlopen en het vragen. Hebben wij een aantal jaren geleden ook gedaan. We konden direct een zo goed als nieuw rotanset meenemen in de kleur die we wilden. Of we uiteindelijk veel minder hebben betaald dan de gangbare prijs weet ik niet maar ik was blij dat ik eindelijk had wat ik graag hebben wilde….

• info@villaadonis.nl

Leuke tips! Dank ervoor.

We zijn er nog steeds niet uit. We zien wel wat aanbiedingen voorbij komen, maar het aanbod is redelijk beperkt en op internet is het zo moeilijk in te schatten wat de kwaliteit van de set is.

Wat ons betreft mag de set het hele seizoen buiten staan, moet dan natuurlijk niet gebeuren dat met een flinke bui of windvlaag de helft van het meubilair bij de buren ligt 8-)

• Dik

Monique

Als je de plaatjes goed bekijkt, zie je wel héél veel overeenkomsten met die in Nederland worden aangeboden, komen vaak van de zelfde leverancier , dus de kwaliteit zal ook het zelfde zijn.

Er zijn niet veel bedrijven die apart inkopen, je moet eens weten wat er achter de schermen gebeurd, Gamma, Praxis, Hubo en noem maar op, vele behoren tot één group, vandaar dat je veel dezelfde zien.

succes ermee.