Ryanair heeft goedkope vluchten vanuit Brussel(Charleroi) naar Kreta(Chania) b.v. 11 april heen en 2 mei terug retourprijs 76,49 euro.
zo kan ik ook reklame maken: gratis naar alle bestemmingen !
Extra: per kledingstuk dat je aan je lijf hebt 10 euro, rechtstaan gratis, per stoel 100 euro, gordel 50 euro, handbagage 5 kg 50 euro, zetelreservatie 50 euro, afdrukken tickets 25 euro, eens lachen naar de hostess 25 euro, gebruik toilet 10 euro, >
De goedkope ticketprijzen zijn als de reclameaanbiedingen in de supermarkt.
Die zijn er op gebaseerd om de klant over te halen om het bedrijf te bezoeken. De additionele aankopen maken weer goed waar het reclameartikel voor is aangeboden.
Zo ook bij Raynair.
De klant ziet, in eerste instantie, alleen de lage ticketprijs en zal de zelfdiscipline moeten hebben om de additionele kosten op te tellen bij de stuntprijs. Natuurlijk voldoet Raynair aan de voorwaarde dat alle extra prijzen op de website vermeld staan, maar het vergt toch extra werk voor de klant. Waarom niet in een duidelijk overzicht aangeven wat de werkelijke kosten zijn.
Maar, gelijk KLM zijn er veranderingen gaande op het gebied van het aanbieden van vliegreizen. Je moet vandaag de dag, als vliegend consument, goed geïnformeerd zijn over alle kosten die samenhangen met de voorgenomen vlucht. Niet iedereen is daar even bedreven in!
Met de laatste onderzoeken in Spanje nog op mijn netvlies en een bedrijfsopstelling die mij persoonlijk niet aanspreekt, zal Raynair niet mijn eerste keuze zijn.
Net nog gekeken. De vlucht kost 78,53 als je betaalt met je creditkaart. Handbagage van 10 kilo mag je zo meenemen. Wil je een koffer inchecken dan komt daar voor 15 kilo 2 x 20 euro bij, of voor 20 kilo 2 x 30 euro (laagseizoen geselecteerde vluchten). Dan heb je nog steeds een voordelig retour ticket: 118,53 of 138,53. Stoelreservering is extra indien je dat wenst, maar is niet noodzakelijk en priority boarding is ook niet noodzakelijk. Ik heb verschillende keren voordelig met Ryanair gevlogen en dat is mij goed bevallen. Ik vind de vliegtickets van andere maatschappijen naar Kreta vrij prijzig. Als je naar de westkant van het eiland wilt gaan en je woont ook nog eens in het midden of zuiden van Nederland of in België, dan vind ik dit zeker een mooie prijs. Vandaar dat ik het onder de aandacht wilde brengen. Jammer dat de reacties zo negatief zijn.
Wij vliegen dit jaar in april voor de 1e keer met Ryan Air vanaf Chania direct naar Eindhoven. Wij zijn met 2 personen, allebei op de heen en op de terugreis een extra koffer van 15 kilo en 10 kilo (gratis handbagage) samen 290 euro kwijt. Dat is gewoon spotgoedkoop. Kom daar maar eens mee aan bij Transavia of Aegean Airlines. Stoelreservering hebben wij ook niet gedaan en ook die priority boarding niet. Het is maar net wat je zelf wilt.
Bij Transavia krijg je ook niets te eten en te drinken. Bij Aegean Airlines wel maar voor dat prijsverschil maken we wel iets lekkers thuis voor we vertrekken of we eten even lekker bij een taverna/grillbar voor we vertrekken.
Dus dit is zeker geen negatieve reactie Argos.X(
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?