iendrachtOilsjt Schreef:
——————————————————-
> de vervoerder zou er idd goed aan doen om alles
> wat ingeladen wordt toch maar eens goed te
> kontroleren ! You never know …
Ja en daarom heeft Chris van mij toestemming om mijn spullen te doorzoeken als hij het niet vertrouwd, maar het zijn alleen maar dingen die in NEDERLAND in een winkel gekocht zijn,
dus in de originele verpakking.
OK, dat zegt ook niet alles, kijk maart wat er de laatste tijd zoal gevonden is tussen de bananen in de supermarkt, misschien wel bij jullie om de hoek.?
Zelf ben ik OOK vervoerder geweest, en achteraf heb ik van de douane en de recherche gehoord dat ik er ook aan meegewerkt heb, maar het is dan ook ondoenlijk om alles te kontroleren.
Ik laad in Noord Scharwoude voor een grote bekende winkel in England een partij witte kolen, nou dat is toch normaal, maar niet dat er één pallet van de 24 kolen zitten die van binnen zijn uitgehold
en vol drugs zitten, dat kan niemand zien of ruiken.
Nog een voorbeeld, ik krijg opdracht om 66.000 tuin plantjes op karren te laden, blijkt er achteraf dat er HONDERDEN plantjes even opgelicht te zijn, en daaronder zit een zakje van 10 gram drugs.
Maar ik ben het met jullie eens, je moet maar één slechte er tussen hebben, en daarom denk ik dat Chris dan ook niet voor zomaar iemand wat meeneemt,
En daarom wens ik hem en andere die ook wel eens wat meenemen, een veilige reis