zeecontainer

• jack van gammeren

Wie laat er een container naar Kreta komen vanuit Nederland en heeft nog ruimte over?

Ik wil graag onze Citroën 2CV6 (lelijke eend) meenemen naar Kreta. Het betreft een auto die niet groot en niet zwaar is.

Uiteraard tegen betaling.

• SophiaBreda

:D

• Arthur

Kan me niet voorstellen dat iemand in een 40 voeter (12m) container 4 meter overhoud, in dat geval kopen of huren ze een 20 voeter en proppen hem helemaal vol.Proberen kun je altijd maar dan draag je wel bij aan de kosten.

Je hebt meer kans dat er er plaats op een vrachtauto is, maar ook hier gaat de zon niet voor niks op.

grz Arthur

• Karel

Kan ie zelf niet meer rijden?

• Gradus

Een eend kan toch zwemmen ? :D

• Dik

Jack,

Wat Arthur schrijft klopt helemaal, een 20 ft container gaat ongeveer afhankelijk waar vandaan in Nederland € 2.400 kosten, dat is € 400,– p/m tel maar uit, de eend 4 mtr.

kan je goedkoper zelf naar hier rijden!!! zeker die oude type's halen makkelijk 1 : 20-25 Km, en als ze nog wat vliegen, is het nog goedkoper.

Wat je ook kan doen even rondvragen, per vrachtauto kost het waarschijnlijk € 300,–p/m moet je wel zorgen dat hij ergens komt te staan, dat hij er zo invliegt,

hier op Kreta is het eruit halen geen probleem, je kent de Grieken, vol gas achteruitX(

maar dan nog, kan je voor dat geld zelf rijden, ander idee is even Chris mailen, misschien past hij NET in de bus van hem, dan ben je minder kwijt!

succes ermee

• SophiaBreda

Dik Schreef:

——————————————————-

> ander idee is even Chris mailen, misschien past

> hij NET in de bus van hem, dan ben je minder

> kwijt!

> succes ermee

Grapjas, geloof je dat echt zelf? :D Misschien lukt het met een hamer en een koevoet erbij.

• Arthur

Ik krijg die eend wel passend in de bus van Chris, gewoon half demonteren (uurtje werk) en hij past.

• egbert

Het idee van Arthur is zeker de moeite waard om over na te denken. Ik heb zelf vroeger een 2CV gehad en de samenstelling en dus ook de demontage is net een bouwpakket.

En ook ik ken de bus van Chris,net als Arthur zegt,gedemonteerd kan hij er in. Je regelt natuurlijk wel de benodigde papieren zodat de vervoerder niet in de problemen komt.

Overigens lijkt het mij net zo leuk dat je zelf je auto vervoert. Zelf ben ik vroeger met mijn 2CV naar Cadiz (Zuid-Spanje) gereden,binnendoor natuurlijk want het beestje reed niet zo snel. Kostte wat tijd maar de reis was de moeite waard.

• Arthur

Leuke topic is dit, al dan niet waar, ok je bent op Kreta en dan, invoeren kan niet of wel met zulke hoge kosten dat je er een nieuwe voor kan kopen, dan moet je officieel na 6 maanden weer het land uit, eens moet je toch terug voor de APK, je kunt hem ook afmelden in NL en hier onverzekerd rondrijden, (wat de helft van de Grieken doet) met alle gevolgen van dien.