Grieks Feest 2013

• Erwin

Het jaarlijkse feest van de Griekse Vereniging Eindhoven zal dit jaar gehouden worden op zaterdag 9 maart 2013 en plaatsvinden in de Sfeervolle zalen van restaurant de Steenoven in Helmond. Voor u treedt de absolute top van de Griekse muziekscene in Nederland op: Duo Navtilos met Christina Karafilaki. Evenals vorig jaar zal er een loterij worden gehouden met als hoofdprijs een verblijf in hoetel Porfyron in Ano Pedina de Zagoria, Griekenland. Dit jaar wordt tevens een inzameling gehouden ter ondersteuning van de kleuterschooltjes op het eiland Skyros. Het feest zal beginnen om 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur. Sluiting: 03.00 uur. Kaarten kosten Euro 10.00, kinderen tot 12 jaar gratis. Kaartverkoop; aan de kassa van het restaurant, maar wij adviseren u om deze vooraf online te bestellen via: www.griekeneindhoven.nl, dit wegens de beperkte capaciteit van de zalen, en om een teleurstelling te voorkomen.. Op de genoemde site vindt u ook alle informatie over de inzameling voor de schooltjes. De online kaartverkoop start binnenkort.

• Luus33

Lijkt me leuk! Wat zit er dan inbegrepen in de prijs van 10 euro?

• Annieta

Erwin,

Wij willen zeker naar de Griekse avond,en zullen op de bonnefooi moeten komen.

Via de site is het niet mogelijk om kaarten te bestellen.

Had al een mail gestuurd,en ook 1 terug,helaas zonder inhoud.

Dus…..hopelijk kunnen we er vanavond nog bij zijn?

Groetjes Annieta

• Annieta

Wij zijn op het Griekse feest geweest,en het was echt super gezellig.

Goede muziek,en goede zangeres,heerlijke hapjes.

Ik moet zeggen,wel wat prijzig(is mijn mening)maar volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!