autohuur

• Karin

Ik hoop dat iemand die goed bekend is in Sissi dit leest. Ik heb net een vakantie geboekt voor de zomer. Ben al eerder op Kreta geweest maar nog nooit in Sissi. Het ziet er zo leuk uit ik kijk er al helemaal naar uit.

Nu wil ik nog een auto huren voor ongeveer twee weken maar ik krijg zoveel aanbieders dat ik er geen wijs uit kan worden. Op een eerder bericht op dit forum las ik dat stop rent a car een goede verhuurder is maar die kan ik niet vinden op het internet.

Ik zoek een betrouwbare verhuurder waarbij het voor mij vooral belangrijk is dat ik overal voor verzekerd ben. Ik ben bang dat er anders ergens in de kleine lettertjes iets staat waardoor ik voor hoge kosten kan komen te staan als er onverhoopt iets zou gebeuren.

Wie kan mij adviseren? Mochten jullie nog leuke tips hebben voor uitstapjes dan hou ik me ook aanbevolen.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.

• Hans

Goede ervaringen met Autoverhuur Kreta.

Zij leveren ook af in Sissi, wij zaten in Vasia beach indertijd.

Volgens mij doen ze dit al een jaar of 12 via internet.

Kijk maar eens; www.autoverhuur-kreta.com

Prettige vakantie!!, Sissi is leuk.

Gr. Hans.

• greece67

Wij hebben vorig jaar een auto gehuurd via Crete holidays. http://www.crete-holidays.net/autoverhuur_nl.html. Dit bedrijf is van een Nederlandse en de website is dus ook in het Nederlands. De voorwaarden ook dat is wel zo makkelijk.

Wij hebben hier een goede ervaring mee. Zij kwamen de auto zonder extra kosten afleveren in agia Galini, zuid Kreta. En toen er ingebroken was in onze auto, het achterraam was ingeslagen hebben zij laat in de avond een nieuwe auto gebracht welke ook nog een klasse groter was zonder extra kosten. Verder is de inbraak ook goed afgehandeld.

Fijne vakantie alvast.

• Luus33

Hoi Karin,

Klopt… Stop rent a car is echt goed!

Wij zijn drie jaren achtereen in Sissi geweest (sissibay) en hebben altijd een goeie deal met Dimitri kunnen maken.

Mijn ouders zijn er ook geweest en hebben ook bij hem gehuurd. Ook super bevallen..

Ik weet niet waar je zit in Sissi anders kan ik je zeggen waar het kantoortje ligt.,

Wat betreft Sissi kan ik je ook veel vertellen als je dingen wil weten.

Waar je echt heen moet gaan is o.a. de Milatos cave, de Lassithi hoogvlakte, de woensdagochtendmarkt in Agios Nikolaos, Spinalonga met het bootje vanuit Plaka

(Eerst “het eiland” van Victoria Hislop lezen)

Groetjes, Luus

• Karin

Wat geweldig al die reacties! Hartelijk bedankt. Hans ik heb al een mail gestuurd en ik ga ook kijken bij crete-holidays. Wat balen voor jullie zeg een inbraak tijdens je vakantie….daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Luus ik hoor heel graag -alles over Sissi dus als je nog meer tips hebt zijn ze van harte welkom. Ik wil de auto wel graag vanuit Nederland boeken dus mocht je een mailadres hebben dan kan ik misschien even mailen. Ik ga in ieder geval al je tips bekjken heerlijk die voorpret zeker met dit druilweer. Nogmaals hartelijk bedankt voor alle reacties.

Vriendeljke groeten,

Karin

• Judith

Wij huren al 10 jaar bij Athenscars.gr.

Geen bijkomende kosten en prima service. Ook goedkoop.

Staan klaar op vliegveld waar je hem ook weer aflevert.

Groet

judith

• Karin

Ik heb ondertussen een auto gehuurd bij crete-holidays.net. Zag er prima uit, snelle service en veel goedkoper dan de rest.

De auto wordt bij de accomodatie gebracht en gehaald helemaal perfect.

Ik ben van plan zoveel mogelijk te gaan zien dus hou me aanbevolen voor tips. Weet één van jullie misschien of het vanaf Sissi te doen is om de kloof te lopen? De kloof ligt natuurlijk best ver weg.

Ik wens jullie allemaal alvast het beste voor 2013.

Groetjes,

Karin

• Luus33

Welke kloof?

Zit je in Sissibay?

Gr, Luus

• karinopel@hotmail.com

Hoi Luus,

Ik bedoelde de Samariakloof. Verderop op het forum heb ik al wat info gevonden. Ik ga naar Maritimo Beach in Sissi.

Leuk dat je zoveel van Sissi weet ik ken niemand die daar geweest is dus fijn om te horen dat er genoeg te doen is.

Alvast de beste wensen.

gr.Karin

• Luus33

Voor jou ook de beste wensen, en veel voorpret voor je vakantie…

Maritimo beach..?!?? Nooit van gehoord; is dat soms nieuw?

Voor de Samaria kloof moet je een hele lange dagtocht uittrekken, en een goede conditie hebben..

Alvast een tip voor ik het vergeet; in Sissi zijn geen stranden dus neem waterschoenen mee. Anders kom je de zee niet in.

Groetjes, Luus