Zondag 25 november C.A.W.S. bazaar in Malia! Nieuwe locatie!!!

• Cretan Animal Welfare Society

ZONDAG 25 NOVEMBER BAZAAR IN MALIA!!!

De Cretan Animal Welfare Society zal haar eerste BAZAAR van deze winter houden

op een NIEUWE LOCATIE* in het oude dorp van Malia.

De bazaar wordt gehouden van 11 - 14 uur, met alle bekende kramen.

Daar het nu binnen gehouden wordt kan het weer de pret niet meer drukken!

(tu) DE GEHELE OPBRENGST GAAT 100% NAAR DE PROJECTEN VAN C.A.W.S. (tu)

Donaties van goederen worden dankbaar in ontvangst genomen,

daar die het mogelijk maken om geld op te halen voor de belangrijke projecten van C.A.W.S. mogelijk te maken!

We hopen jullie allemaal te zien & vergeet alstublieft dit bericht door te geven aan vriend & vijand. ;)

* Nieuwe locatie: https://maps.google.com/maps/ms?msid=215868784061389518067.0004cede85343f7b56180&msa=0

• egbert

Misschien kan je deze aankondiging ook op de site van Oriste.com zetten.Daar zitten ongetwijfeld ook dierenvrienden tussen die hierin zijn geïnteresseerd.

• iendrachtOilsjt

Wij zien hier allemaal beelden op TV van mensen in Athene die op straat moeten leven en mensen die de vuilnisbakken aan het doorzoeken zijn en een lange rij wachtenden op gratis voedsel. Bestaat dit fenomeen ook op Kreta al ? En zou het dan niet nuttig zijn om OOK deze mensen te helpen, samen met onze geliefde dieren ?8-)

• chris

iendrachtOilsjt Schreef:

——————————————————-

> Wij zien hier allemaal beelden op TV van mensen in

> Athene die op straat moeten leven en mensen die de

> vuilnisbakken aan het doorzoeken zijn en een lange

> rij wachtenden op gratis voedsel. Bestaat dit

> fenomeen ook op Kreta al ? En zou het dan niet

> nuttig zijn om OOK deze mensen te helpen, samen

> met onze geliefde dieren ?8-)

Ik vind dit altijd zulke lullige opmerkingen. Ga zelf wat doen/spenderen aan de moeilijke situatie van de grieken ipv deze dieren organisatie af te zeiken. (excusez le mot)

• iendrachtOilsjt

excuseer mij dan als ik U geoffendeerd heb. Mijn vraag was niet slecht bedoeld hoor. Bestaat dit fenomeen op Kreta ook, of is dat nu nog maar alleen in Athene ?

Un vrai belge, mais surtout flamand B)-

• Jef Dockx

chris Schreef:

——————————————————-

> iendrachtOilsjt Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Wij zien hier allemaal beelden op TV van mensen

> in

> > Athene die op straat moeten leven en mensen die

> de

> > vuilnisbakken aan het doorzoeken zijn en een

> lange

> > rij wachtenden op gratis voedsel. Bestaat dit

> > fenomeen ook op Kreta al ? En zou het dan

> niet

> > nuttig zijn om OOK deze mensen te helpen, samen

> > met onze geliefde dieren ?8-)

>

>

> Ik vind dit altijd zulke lullige opmerkingen. Ga

> zelf wat doen/spenderen aan de moeilijke situatie

> van de grieken ipv deze dieren organisatie af te

> zeiken. (excusez le mot)

Van een lullige opmerking gesproken :( Je zou voor minder je kat sturen naar die bazaar :D

Bedankt voor de tip! Zal ik zeker doen! :-)

Hier op Kreta is het (m.i.) nog niet zo erg als op het vaste land, maar ook hier wordt de situatie nu schrijnender. U heeft helemaal gelijk om te zeggen dat ook de mensen geholpen worden, en dit gebeurd gelukkig ook door andere organisaties (hier in Malia worden bijvoorbeeld acties ondernomen door de vrouwen vereniging en een ander sociale club) en de kerken dragen ook hun steentje bij.

De Cretan Animal Welfare Society probeerd iets aan het zwerfdieren probleem te doen door het bij de wortelen aan te pakken en dit is educatie van de bevolking, met name de kinderen die de toekomst van Griekenland zijn en nog redelijk te beinvloeden. Verder bieden we een gesubsidieerd sterilisatie/castratie programma aan voor eigen honden, want daar komen uiteindelijk alle zwerfhonden vandaan. We hopen op korte termijn een zelfde soort programma op te starten, maar de financien ontbreken daar helaas voor.

Hoe men hier omgaat met dieren (alhoewel er de laatste jaren zeker een positieve verandering te zien is qua omgang met dieren!!!) heeft een negatieve invloed op het toerisme! Een daling in toerisme beinvloedt het welzijn van vele inwoners van Kreta en Griekenland die hier afhankelijk van zijn! Dus indirect kunnen & zullen onze projecten, naast de positieve invloed op het welzijn van de dieren, ook het welzijn van de inwoners van Kreta & Griekenland positief beinvloeden! :-)

Ik hoop dat ik uw vraag zo duidelijk beantwoord heb. Met vriendelijke groeten!

• iendrachtOilsjt

thnx voor deze reaktie !(tu)

Graag gedaan (tu)