Griekenland vakantie 2013 gewoon doen !!

• blogger

Mensen in Griekenland kijken uit naar gasten uit Nederland en België, in het bijzonder in het komende jaar 2013. Als u dit jaar uw twijfels had, om de vakantie in Griekenland door te brengen zult u door uw vrienden, die wel gingen gehoord hebben hoe fantastisch ze het hebben gehad. Als liefhebber van het Griekse vakantieland ben ik dan ook opgelucht, dat ondanks het negatieve beeld de vakantiegangers met goede indrukken zijn teruggekeerd. Alle Grieken waren uitermate vriendelijk. Kijkt u maar eens op de kaart, u heeft zoveel mogelijkheden en laat u door niets weerhouden en ga gerust in 2013 op vakantie naar Griekenland.

Om Griekenland en natuurlijk Kreta te promoten heb ik mijn ervaringen en tips proberen weer te geven. Aangezien ik over veel informatie beschik zal er dagelijks nog meer worden gepubliceerd.

Veel lees plezier en tot in 2013 in Griekenland.

Blogger Antony

• Janneke

Welk strand is vanaf Koutouloufari redelijk goed bereikbaar en redelijk relaxed als je de drukte niet helemaal ziet zitten. Als je tips hebt dan horen wij dat graag.

Alvast bedankt.

• Kees

Deze man zal je waarschijnlijk geen tips geven die is alleen op verkeer naar zijn website uit.

Ik woon in deze regio en als je je naar een mooi breed niet overdruk zandstrand wilt dan moet je gaan naar Het strand van Anissaras/Analipsi.

Overwegend zandstrand en langs de kustweg regelmatig een winkel taverne enz dit zowel in Anissaras als Analipsi.

Koutouloufari ligt redelijk hoog en ongeveer een km of 5 a 6 van deze stranden af.

De stranden in Hersonisos zijn akelig smal en vreselijk druk en lawaaierig maar wel eventueel lopend te bereiken.maar dan moet je het wel leuk vinden om redelijk omhoog te lopen na een dag strand.

Voor meer info over de regio vraag maar ik woon er al 5 jaar met veel plezier en ken de omgeveing zeer goed

• louisevlieg@telfort.nl

Ik ben het helemaal met je eens Antony, Griekenland is een TOP land. Ik kan werkelijk geen minpunt bedenken!

Zie ook mij verhalen:

https://www.reiskrantreporter.nl/reporters/270-lo

http://lootje.reismee.nl/reisverhalen/

• Kees

Weer iemand die er alleen maar beter van wordt van het verkeer op zijn/haar website

• louise.vliegenthart@denhaag.nl

BahBah, zeer negatief! Zal niet weten wat ik er beter van kan worden, maar ja… Ik wil alleen Griekenland promoten. Jammer hoor want de Grieken zelf zijn altijd positief!! Blijkbaar wil Kees Kreta voor zichzelf alleen en jaagt iedereen weg op deze manier!

• chanioot

Kom hier eens kijken, maar wat een gedoe zeg. Mensen mogen elkaar toch informeren?

@ Kees, ben jij dezelfde kees die ergens in november zijn website /forum promoot op de griekenlandpagina?

• louisevlieg@telfort.nl

Beste Chanioot, ik ben verleden jaar oktober uitgenodigd door de burgemeester van Hersonissos en Griekenland.net om 8 dagen te komen en de gemeente Hersonissos te promoten omdat het toerisme vanuit Nederland terugloopt en de vooroordelen Hersonissos uit te zoeken. Nou inderdaad Hersonissos moet je jong voor zijn, maar de omliggende dorpjes zijn wereklijk waar schattig en je kan ook naar andere stranden. Ieder zijn meug! Ik heb er in ieder geval een super leuke tijd gehad!

• iendrachtOilsjt

>:D<

• iendrachtOilsjt

Hersonissos is “Benidorm on Crete”

Hoe in godsnaam wil je daar voor promoten ?

“Schattige dorpjes” in de omgeving ? Je hebt er totaal geen benul van meid. Als je een beetje objektief had geweest had je die “gratis 8 dagen” niet aanvaard. Ellende en wanhoop zijn die bewoners nabij ja, daarenboven, de russische maffia tiert er welig, hoerekoten zijn alom aanwezig en de pooiers zitten in de bars aan de terrassen te onderhandelen over de prijzen. Leuk zo een vakantie niet ?(td)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.