Vraagje?

• G & M

Beste Luus wij hebben in onze handels onderneming altijd ook kinder zitjes verkocht en hebben er ook div. moetten verschrotten

om dat de keuringen waren aan gepast dus wij mochten ze niet meer verkopen dit had met veiligheid te maken.

Er is laatst iemand tegen mijn zoon ze auto aan gereden hij had hier ook een kinder zitje in staan zonder kind de verzekering wilde dat

hij een ander kinder zitje aan schafte (werd ook vergoed) daar je niet kunt zien wat er beschadigd is in het zitje vreemd dus dat zij

wilde dat het kinder zitje vervangen moest worden zij moesten hem betalen?.

Maar van mij mag iedereen een tweedehands kopen wij gaan voor veiligheid voor het kind deze is met geen goud te vervangen.

• Xander - Moderator

iendrachtOilsjt Schreef:

——————————————————-

> G & M Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Helaas reageer ik niet op bepaalde

>

> ik vind deze reaktie ongepast, kan wel op een

> andere toon gebeuren hé, hou het hier netjes,

> anders vervallen we weer zoals vroeger !

Terechte opmerking: NIET op de man spelen.

Wanneer je niet op iemands bericht wilt reageren, doe dat dan niet. Je hoeft dat niet op te schrijven.

• Annieta

Juma,als je een stoeltje ziet op MP en het lijkt je wat,goed nakijken en als het kan(soms kan dat)de buitenste hoes er even vanaf,en bekijken.Ik als oma,met veel verantwoording voor onze kleikinderen,zou het gerust aandurven.Je ziet aan de staat van de stoel vaak al hoe er mee is omgegaan.

Bovendien hebben wij deze zomer auto,s met stoeltjes gehuurd,en als het echt zoo slecht gesteld zou zijn,kan je dus ook geen huurauto met stoeltje vertrouwen.

Succes,en hoop dat iets vind wat voldoet.

• juma

Iedereen bedankt voor de reacties en de terechte opmerkingen .Tot binnenkort op het forum.