Vraagje?

• juma

Zoek een autostoeltje in prima staat( tegen vergoeding) maat 9 tot 18 kg,liefst omgeving Agios of Sitia.

Ik ben nieuw op dit forum maar volg de discussies al jaren en ben blij dat het weer open is.

Dus, lieve mensen als jullie me kunnen helpen, laat iets weten aub

Groetjes vanuit Sfaka

• Kees

op deze FACEBOOK pagina die 100 procent gericht is op Kreta heb ik er enkele te koop gezien

• kriti

Er is nóg een pagina op Facebook “for sale or wanted in Crete”. Zelfde idee.

Ik weet dat er in de kringloopwinkel To Portofolaki in Chania enkele te koop staan… maar is denk ik wel erg ver voor je. De facebook pagina's zijn beide voornamelijk in de omgeving Heraklion/Agios Nikolaos.

• G & M

Mischien wel van belang om even het keurmerk van het stoeltje na te kijken het gaat namelijk wel om een kind.

Ik zou zelf nooit voor een kind een tweede hands nemen.

• Kees

Ook in Heraklion is een winkel in tweedehands spulletjes waar je erg goed dit soort spullen kan kopen.

Een 400 meter voorbij de Carefour zitten deze mensen die heel veel goede spullen verkopen

En dat een kinderstoeltje voor kinderen is weet heel de wereld ik heb er nog nooit een volwassene in zien zitten.

Je kan heel goed een tweedehands kinderstoeltje kopen mensen weten zeer goed dat het om kinderen gaat, en het inkomen op Kreta is momenteel zo laag dat je blij bent dat je überhaupt nog iets kan kopen.

Het is nog altijd beter om een tweedehands soieltje te kopen dan kinderen zonder een stoeltje in de auto te zetten.

• G & M

Mischien dat je beter je verstand kunt laten spreken dan te kijken om goedkoop een stoeltje te kunnen kopen, en denk daarbij meer aan de veiliheid voor je kind.

Er zijn memnsen die hier niet naar kijken er zijn niet voor niets voorschriften gemaakt voor auto stoeltjes voor kinderen.

• Kees

Waarom zou je een kinderstoeltje dat voldoet aan de veiligheidsregels niet tweedehands kunnen kopen, lees en kijk eens op bv marktplaats daar staan er honderden.

Beetje kortzichtig om te stellen dat een tweedehands stoeltje niet aan de veiligheids regels zou voldoen.

Een stoeltje dat nieuw gekocht is en wat voldeed aan de veiligheidsvoorschriften doet dat ook als het later weer wordt doorverkocht of er moeten onderdelen ontbreken maar dat zie je.

Als je zo praat en denkt moet je ook geen kinderen in een tweedehands auto vervoeren want die zal dan ook wel niet veilig zijn.

• G & M

Helaas reageer ik niet op bepaalde mensen maar ik zou als ik jouw was even iets meer over keuringen van kinder zitjes lezen.

Je weet ook nooit wat er met het kinder zitje is gebeurd.

Kijk even op www.rijksoverheid.nl dan onder kinder zitjes kun je zien waar voor gewaarschuwd wordt.

Ik wens je een goede keuze Juma voor je kind.

• Luus33

Jongens…pas op want daar gaan we weer!

Er wordt gevraagd naar een 2de hands autostoeltje en NIET naar een nieuw exemplaar.

Denken jullie niet dat diegene anders wel gewoon een stoeltje gekocht zou hebben in een winkel..??

Ik zou niet weten waarom een 2de hands stoeltje niet veilig genoeg zijn.

Alles is al duur genoeg dus is het alleen maar logisch dat je naar alternatieven zoekt.!!

Luus

• iendrachtOilsjt

G & M Schreef:

——————————————————-

> Helaas reageer ik niet op bepaalde

ik vind deze reaktie ongepast, kan wel op een andere toon gebeuren hé, hou het hier netjes, anders vervallen we weer zoals vroeger !