Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag , maar aangezien hier allemaal Kreta liefhebbers zijn trek ik toch de stoute schoenen aan en doe deze oproep.
Ik ben dit jaar naar Kreta geweest en ik heb het er zo vreselijk naar mijn zin gehad dat ik sept 2013 terug wil voor 2 weken naar hetzelfde plaatsje en accomodatie.
Nu is alleen op vakantie gaan niet leuk en al helemaal niet gezellig, en wie weet zit iemand hier wel met hetzelfde dillemma.
Steekwoorden bij een vakantie zijn voor mij: lekker bij het zwembad of strand, winkelen, terrasje, uit eten, en soms ook gezellig de sirtaki dansen bij een leuke taverna, met de bus er op uit om andere plaatjes/dorpjes te zien, Kretenzer avond bij te wonen,etc, eigenlijk te veel om op te noemen,omdat Kreta gewoon een schitterend eiland is, maar kortom een relaxte vakantie. Kan jij je hier ook in vinden, reageer dan en wie weet kunnen we binnenkort plannen maken.
Ik doe deze oproep heel vroeg omdat mijn ervaring met het appartement waar ik dit jaar zat heel snel volgeboekt zit en het jammer zou zijn als er geen kamers meer zouden zijn,
nou ik hoop op leuke serieuze reacties( zonder bijbedoelingen)
groetjes en wie weet tot mails