Ik wil een schotel/abonnement aanschaffen om op Kreta Nederlandse televisie te kunnen ontvangen.
Wie heeft het beste advies hiervoor?
Ik heb een schotel aangeschaft op advies van kenners van 1.30 m doorsnee en dat bevalt prima.Samen met een abonement van canal-digitaal en een HD ontvanger heb je veel kijkplezier.
De schotel lijkt misschien groot maar we zitten hier op de grens van het bereik van de Astra sateliet dus vandaar.
Wel laten installeren door een vakman als je niet zo technisch ben.
Hallo Xander,
Ik heb geen idee waar deze lokale installateur zit bij ons in het dorp.
Wellicht dat Willem dit weet……Willem?
Ik heb mijn decoder tijdens een trip naar Nederland gekocht.. Het is een CanalDigitaal goedgekeurde decoder, wat waarborgt dat je de up-dates automatisch geïnstalleerd krijgt. Het is (nog) geen HD decoder, maar dat zal aan het eind van dit jaar wel anders zijn. Ik haal deze dan toch weer uit Nederland. Ik heb een schotel staan van 1.20m en heb goede ontvangst.
Voor het afstellen heb ik een goed adres. Deze Engelsman heeft goede apparatuur en stelt het hele spul af voor rond de €30,- Een nette prijs, want ik heb er wel eens meer voor neergeteld.
Het CanalDigitaal abonnement is aangegaan op een adres in Nederland en wordt voldaan middels een Nederlandse bank.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?