Vliegtickets Mei 2013 Brussel-Heraklion

• iendrachtOilsjt

Wat is het beste: nu al een ticket boeken bvb bij Aegean Airlines, of wachten tot wanneer bvb een Thomas Cook ze begint aan te bieden binnen een paar maanden, of de last minutes riskeren ? Brussel-Heraklion of beter Brussel-Sitia (maar momenteel Sitia nog nergens te vinden en wordt die wel aangevolgen vanuit Brussel ?)

• W.

Doe maar iets.

• SophiaBreda

Geen flauw idee, de ene keer kun je beter vooruit boeken, de andere keer heb je weer mooie last minutes, tegenwoordig is dit moeilijk te bepalen vind ik.

Ja, doe maar iets.

• Wilma

Tja, Wat is het beste….Dat kunnen wij niet voor jou beslissen… gewoon de knoop doorhakken en er niet meer aan denken ..scheelt een hoop stress ;)

Als ik nu in jouw schoenen stond , zou ik gewoon lekker (zolang er niets over vliegen naar Sitia op internet te vinden is) een vroege vlucht naar Heraklion nemen .. ..

En dan met een auto:tje op je gemakje naar je logeerplek toegaan .. en daar gelijk een leuk ritje van maken ;)

Het lijkt mij als je de tickets vroegboekt zijn … dat ze in ieder geval niet duurder worden …

• W.

Het gaat hier over mei 2013 ! Het huidige seizoen is nog niet afgelopen, logisch dat er nog geen vluchten voor volgend jaar te boeken zijn bij de chartermaatschappijen. Als ik me daar nu al druk over moest maken …

• iendrachtOilsjt

ik heb niet gevraagd om je druk te maken ! als je niet wil/kan informeren dan zwijg je maar !

je antwoord slaat nergens op

neem een ouzo en kalmeerB)-

• W.

Dan zoek nog maar wat door naar iets wat er voorlopig niet is . :D

• iendrachtOilsjt

da es geen probleem man, dan wacht ik wel :)

• iendrachtOilsjt

ter info: Aegean Airlines biedt al vluchten aan voor Mei 2013, de rest zal wel dra volgen(:D

• arzubel

Jetair of Thomascook airlines zijn duurder dan Aegean of Brussels.

Brussels voor Athene.